Gå til innhold

Jeg elsker våre frisinnede naboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg tror de personlig har et ønske om å ta livet av seg selv....

Kjære tid, enten stopper man trafikken (farlig) eller menn speeder opp pga testostrinnivået (farlig) eller kvinner stopper opp for å kritisere damas pupper til mannen (farlig) eller unge gutter som kjører rett av veien (farlig)...

Hvor sikkert var det, sa du?

Skrevet

Ja, jeg tror de personlig har et ønske om å ta livet av seg selv....

Kjære tid, enten stopper man trafikken (farlig) eller menn speeder opp pga testostrinnivået (farlig) eller kvinner stopper opp for å kritisere damas pupper til mannen (farlig) eller unge gutter som kjører rett av veien (farlig)...

Hvor sikkert var det, sa du?

Tja. Danskene har muligens et annet syn på kropp enn vi her i Norge?

Jeg husker jo vi kjørte av veien bare fordi Anna Nicole Smith og Pamela Anderson hang langs veien.

Skrevet

Tja. Danskene har muligens et annet syn på kropp enn vi her i Norge?

Jeg husker jo vi kjørte av veien bare fordi Anna Nicole Smith og Pamela Anderson hang langs veien.

Og _du_ tror at danske menn er bedre!!!

Det kommer til å være oppskriften på en "god ulykke"!

Skrevet

Og _du_ tror at danske menn er bedre!!!

Det kommer til å være oppskriften på en "god ulykke"!

Ja, det tror det går fint.

De klarer jo til og med å kjøre bil med flere styrepils innabords. De bør makte noen nakne damer også.

Skrevet

Ja, det tror det går fint.

De klarer jo til og med å kjøre bil med flere styrepils innabords. De bør makte noen nakne damer også.

Halloen, styrepils er en ting, men å våkne fyllesjuk å fæl til de skiltene, må jo bare føre til flere ulykker...

*liker å våkne til folk jeg kjenner*

Skrevet

Halloen, styrepils er en ting, men å våkne fyllesjuk å fæl til de skiltene, må jo bare føre til flere ulykker...

*liker å våkne til folk jeg kjenner*

Danskene er mer frisinnede enn oss. Derfor tror jeg ikke de reagerer annet enn positivt på deilige toppløsbabes i trafikken.

Jeg vet jeg hadde gjort det, og jeg er ikke engang dansk. Jeg er faktisk norsk så langt tilbake som til Kristus eller noe sånt.

Skrevet

Danskene er mer frisinnede enn oss. Derfor tror jeg ikke de reagerer annet enn positivt på deilige toppløsbabes i trafikken.

Jeg vet jeg hadde gjort det, og jeg er ikke engang dansk. Jeg er faktisk norsk så langt tilbake som til Kristus eller noe sånt.

Var Kristus norsk? ;)

Skrevet

Morsomt - -. men hva for oss kjerringer?????

Hunks i bare nettoen?

Men siden dere er langt dårligere sjåfører enn oss, vet jeg ikke hvor lurt det er. :)

Skrevet

Så din begrunnelse, hadde vært slik; -jeg elsker pupper og de har ingen innvirkning på meg, jeg ser puppene, og min kones ser ikke slik ut...

Hvis du ikke er impotent, så tewnner faktisk slike bilder...

Vet at du ikke er helt tomhjernet når det gjelder kvinner, men dette...?

Skrevet

Var Kristus norsk? ;)

Nja, det spørs, men jeg har sett sleksgransking tilbake mange hundre år, og vet derfor at jeg er utrolig norsk. :)

Skrevet

Hunks i bare nettoen?

Men siden dere er langt dårligere sjåfører enn oss, vet jeg ikke hvor lurt det er. :)

Pøh, vi er jo så gode til å multitaske, så det er ikkeno' problem. Bring them on.

Skrevet

Så din begrunnelse, hadde vært slik; -jeg elsker pupper og de har ingen innvirkning på meg, jeg ser puppene, og min kones ser ikke slik ut...

Hvis du ikke er impotent, så tewnner faktisk slike bilder...

Vet at du ikke er helt tomhjernet når det gjelder kvinner, men dette...?

Du har misforstått en manns potens. Vi vår ikke ereksjon bare vi ser bare pupper.

Det skulle tatt seg ut på stranda om sommeren. Spesielt for oss som har litt å fare med.

Skrevet

Pøh, vi er jo så gode til å multitaske, så det er ikkeno' problem. Bring them on.

Men jeg er redd jeg hadde kjørt av veien hvis jeg så menn med ereksjon i trafikken. :)

Skrevet

Men jeg er redd jeg hadde kjørt av veien hvis jeg så menn med ereksjon i trafikken. :)

Såpass får du tåle. Så får du kanskje bedret kinky-scoren din, også.

Skrevet

Såpass får du tåle. Så får du kanskje bedret kinky-scoren din, også.

Ja, du sier noe. Den var skremmende lav i forhold til et par andre her inne. :)

Skrevet

Du har misforstått en manns potens. Vi vår ikke ereksjon bare vi ser bare pupper.

Det skulle tatt seg ut på stranda om sommeren. Spesielt for oss som har litt å fare med.

Skrytepave!!!

Skrevet

Skrytepave!!!

Hvem? Jeg?

Størrelsen har jo ingenting å si. Sånn sett er det et fett hva jeg skriver rundt min lengde.

Gjest Liza i London
Skrevet

Hunks i bare nettoen?

Hvilket grunlag har du for aa hevde det ? At vi er daarlige sjaaforer,altsaa?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...