Gå til innhold

Jeg elsker våre frisinnede naboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem? Jeg?

Størrelsen har jo ingenting å si. Sånn sett er det et fett hva jeg skriver rundt min lengde.

I mine øyne skrytepave...

Skrevet

Hvilket grunlag har du for aa hevde det ? At vi er daarlige sjaaforer,altsaa?

Nja, altså: For din skyld skal jeg ikke komme med noen konkrete eksempler. :)

Men jeg vil anta det ikke er lenge før du faller inn under terroristloven, hvis du ikke lar bilen stå. :)

Gjest Liza i London
Skrevet

Nja, altså: For din skyld skal jeg ikke komme med noen konkrete eksempler. :)

Men jeg vil anta det ikke er lenge før du faller inn under terroristloven, hvis du ikke lar bilen stå. :)

Og du er liksom en gammel venn?!!

Skrevet

Og du er liksom en gammel venn?!!

Jeg er snill og grei og søt, det vet du. ;)

For øvrig er det vel år siden du virkelig har kræsja nå, og når du tross alt har overlevd så lenge i London-trafikken kan det vel ikke være så ille som du tror. :)

Gjest Liza i London
Skrevet

Jeg er snill og grei og søt, det vet du. ;)

For øvrig er det vel år siden du virkelig har kræsja nå, og når du tross alt har overlevd så lenge i London-trafikken kan det vel ikke være så ille som du tror. :)

Thanks,sweetheart!

Du vet sannelig aa ro deg ut av " a thight corner"

Skrevet

Thanks,sweetheart!

Du vet sannelig aa ro deg ut av " a thight corner"

At jeg er god til å ro? Hmmm ... jeg tror jeg har hørt det et par ganger tidligere også. ;)

Skrevet

he-he....det er nesten så det må bli en mc-tur til Danmark neste år...:-)

Skrevet

Slike fartsskilt skulle vi ha hatt her også, det hadde jaggu vært noe:-)

Men her hadde det nok blitt rimelig ramaskrik, vi er jo dobbelmoralister så det holder.

Skrevet

He he he - morsomt!

(Og her i landet ville man forby H&M plakatene av Fru Smith, fordi de ble regnet som trafikkfarlige. Og hun hadde BH'en PÅ seg, hun)

Skrevet

Hunks i bare nettoen?

Men siden dere er langt dårligere sjåfører enn oss, vet jeg ikke hvor lurt det er. :)

Hva faen mener du? Jeg er god til å snakke i telefonen (uten handsfree, det er for pyser), og ta på leppestift mens jeg kjører. Eneste dårlige erfaring er at det ikke lar seg kombinere med lukeparkering, da gikk det skeis, gitt!

Kombinasjonen spise frokost, drikke cola og kjøring er jeg også en gammel rev på. Etterfulgt av tannpuss bak rattet. Det er jeg og Mr. Bean, vettu! :)

Skrevet

Morsomt - -. men hva for oss kjerringer?????

Dere kjører allerede tregt nok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...