Osiris Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Halvnaken mann prøvde å klatre inn via søppelsjakta og måtte hjelpes ut av brannvesen og vaktmester. Kom ikke ned igjen selv de prøvde både med såpe og smør. http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article757475.ece 0 Siter
org Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Ups... *he-he - lettere flau av å være trønder nå* 0 Siter
Mañana Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Ja, den der ja...lo godt av den. Men altså...ha måtte da virkelig vært desperat etter å komme seg inn? Tipper det var noe der inne han trengte kjapt og inderlig? 0 Siter
Osiris Skrevet 20. november 2006 Forfatter Skrevet 20. november 2006 Ups... *he-he - lettere flau av å være trønder nå* Ikke vær flau da, vi har jo evnen til å le av oss selv. 0 Siter
org Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Ikke vær flau da, vi har jo evnen til å le av oss selv. :-) En trøst er det at jeg aldri har bodd på Flatåsen! 0 Siter
Osiris Skrevet 20. november 2006 Forfatter Skrevet 20. november 2006 :-) En trøst er det at jeg aldri har bodd på Flatåsen! Ikke jeg heller, det er jo litt av festmiljø der. ANtar det er noe sånt som ligger bak dette. 0 Siter
Line Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 :-) En trøst er det at jeg aldri har bodd på Flatåsen! Midteggen ligger nå vitterlig ikke på Flatåsen, men på Kolstad Ikke så langt unna da, men på andre sida av veien og lenger oppi "høgget" Jeg er ikke så forundret over at sånt kan skje i nabolaget der... jeg tør i alle fall ikke gå der oppe alene etter at det er blitt mørkt 0 Siter
Nikki Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Han krøllet nok opp barten før han klatret inn - i et forsøk på å få nok plass... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.