Gå til innhold

Kreativ trønder (les tulling)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, den der ja...lo godt av den.

Men altså...ha måtte da virkelig vært desperat etter å komme seg inn? Tipper det var noe der inne han trengte kjapt og inderlig?

Skrevet

Ups... *he-he - lettere flau av å være trønder nå*

Ikke vær flau da, vi har jo evnen til å le av oss selv. :)

Skrevet

Ikke vær flau da, vi har jo evnen til å le av oss selv. :)

:-)

En trøst er det at jeg aldri har bodd på Flatåsen!

Skrevet

Ikke jeg heller, det er jo litt av festmiljø der. ANtar det er noe sånt som ligger bak dette. :)

Skrevet

Midteggen ligger nå vitterlig ikke på Flatåsen, men på Kolstad ;) Ikke så langt unna da, men på andre sida av veien og lenger oppi "høgget" ;)

Jeg er ikke så forundret over at sånt kan skje i nabolaget der... jeg tør i alle fall ikke gå der oppe alene etter at det er blitt mørkt :)

Skrevet

Han krøllet nok opp barten før han klatret inn - i et forsøk på å få nok plass...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...