Gjest dddddddddddddd Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Jeg føler meg som en innmari kjedelig person. Hva kan jeg gjøre for å få litt mer friskt over meg ? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Tror du må forklare problemet nærmere. Har du noen interesser som er noe andre vil snakke om? Smiler du mye? Har du meninger og deler de? Har du humor? 0 Siter
Gjest sssssssssdddd Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Tror du må forklare problemet nærmere. Har du noen interesser som er noe andre vil snakke om? Smiler du mye? Har du meninger og deler de? Har du humor? Føler jeg ikke har noe å bidra med i sosiale sammenhenger. Blir bare sittende der. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Føler jeg ikke har noe å bidra med i sosiale sammenhenger. Blir bare sittende der. Men hva er grunnen til det? Har du ikke noe å snakke om eller er det sosial angst? 0 Siter
Piraye Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Begynne med en ny aktivitet og prøve å bli mer utadvent. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 En god start kan jo være å bruke litt av de 15 mill du snakker om i mailen over, he, he! Uansett om det er dine penger eller ikke, så kom deg ut blant folk og gi av deg selv i sosiale sammenhenger. Da skal du se det ikke er kjedelig lenger. Og om du ikke liker det, så vil du kanskje sette mer pris på det du i dag oppfatter som kjedelig? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.