Gå til innhold

Kjedelig

Gjest dddddddddddddd

Anbefalte innlegg

Gjest dddddddddddddd
Skrevet

Jeg føler meg som en innmari kjedelig person. Hva kan jeg gjøre for å få litt mer friskt over meg ?

Skrevet

Tror du må forklare problemet nærmere.

Har du noen interesser som er noe andre vil snakke om? Smiler du mye? Har du meninger og deler de? Har du humor?

Gjest sssssssssdddd
Skrevet

Tror du må forklare problemet nærmere.

Har du noen interesser som er noe andre vil snakke om? Smiler du mye? Har du meninger og deler de? Har du humor?

Føler jeg ikke har noe å bidra med i sosiale sammenhenger. Blir bare sittende der.

Skrevet

Føler jeg ikke har noe å bidra med i sosiale sammenhenger. Blir bare sittende der.

Men hva er grunnen til det? Har du ikke noe å snakke om eller er det sosial angst?

Skrevet

En god start kan jo være å bruke litt av de 15 mill du snakker om i mailen over, he, he!

Uansett om det er dine penger eller ikke, så kom deg ut blant folk og gi av deg selv i sosiale sammenhenger. Da skal du se det ikke er kjedelig lenger. Og om du ikke liker det, så vil du kanskje sette mer pris på det du i dag oppfatter som kjedelig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...