Gå til innhold

Formue

Gjest dddddddddddddd

Anbefalte innlegg

Gjest dddddddddddddd
Skrevet

Er det vanlig å ha 15 millioner i formue når man er 20 år gammel ?

Skrevet

Det kommer vel an på hvem som er foreldre til 20 åringen

Skrevet

Ikke helt vanlig, nei, men som barn av svært formuende foreldre, er det vanlig.

Skrevet

Ja helt normalt. Du kan bare tenke deg hvilken formue jeg har nå som jeg har blitt 25 ;)

Gjest ikke millionær
Skrevet

Hvis du er født under en lykkestjerne så :)

Mannen til en bekjent av oss .... han er 25 år, stod oppført med en formue på 23. mill., det hadde vært noe :)

Skrevet

Åja. Jeg vil tippe at omlag 85 prosent av alle landets 20-åringer har en formue på 15 millioner eller mer.

Selv hadde jeg 83 mill på den tiden.

Skrevet

Det er helt normalt.

Selv hadde jeg en formue på 20 mill da jeg var 20, og etter at jeg rundet 30 er formuen på godt over 50 mill.

Alle de andre jeg gikk i klassen med på skolen har også store formuer, så det er helt normalt.

;-P

Skrevet

Åja. Jeg vil tippe at omlag 85 prosent av alle landets 20-åringer har en formue på 15 millioner eller mer.

Selv hadde jeg 83 mill på den tiden.

Ikke mer???

Pappaen min ga meg 100 den dagen jeg ble atten, og jeg har alltid trodd at alle andre attenåringer fikk like mye.

Skrevet

Nei, det er ikke normalt. Den burde vært 20 millioner. En i året, vettu.

Skrevet

Det er helt normalt.

Selv hadde jeg en formue på 20 mill da jeg var 20, og etter at jeg rundet 30 er formuen på godt over 50 mill.

Alle de andre jeg gikk i klassen med på skolen har også store formuer, så det er helt normalt.

;-P

Er det så vanlig altså?

Vet du, det har jeg aldri visst. Jeg har aldri verken fått eller hatt millioner, jeg.

Da synes jeg jammen at vennene mine var kjipe som ikke kunne spandere litt mer på meg på den tida. Jeg ante virkelig ikke noe om det.

(Men når jeg tenker meg om, så visste kanskje ikke vennene mine at jeg ikke hadde det som dem. På den måten falt det dem selvsagt ikke inn at de burde sponse meg litt ... Det er nok grunnen.)

Skrevet

Er det så vanlig altså?

Vet du, det har jeg aldri visst. Jeg har aldri verken fått eller hatt millioner, jeg.

Da synes jeg jammen at vennene mine var kjipe som ikke kunne spandere litt mer på meg på den tida. Jeg ante virkelig ikke noe om det.

(Men når jeg tenker meg om, så visste kanskje ikke vennene mine at jeg ikke hadde det som dem. På den måten falt det dem selvsagt ikke inn at de burde sponse meg litt ... Det er nok grunnen.)

Hvis ikke så kan det jo hende du har en stoooor arv i vente.;o)

Skrevet

Er det så vanlig altså?

Der har du nok grunnen ja. Vennene dine trodde nok du var vanlig akkurat som dem, og dermed hadde mange millioner i banken ,akkurat som alle andre.

;-)

Skrevet

Hvis ikke så kan det jo hende du har en stoooor arv i vente.;o)

Oj. Det har jeg heller ikke tenkt på.

Kult! :-)

Skrevet

Der har du nok grunnen ja. Vennene dine trodde nok du var vanlig akkurat som dem, og dermed hadde mange millioner i banken ,akkurat som alle andre.

;-)

Nettopp. Så hardt kan livet ramme skjevt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...