Gå til innhold

Noen som vet om Maybelline tester på dyr?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest theoline
Skrevet
  willow skrev (På 21.11.2006 den 8.30):

Hallo! Det var litt av en liste du, også jeg da, som trodde at jeg ungikk produkter som var testet på dyr, så mye for den liksom...

Er det virkelig noen som klarer å unnvære alt det på den listen der?

Skrevet
  theoline skrev (På 21.11.2006 den 8.53):

Hallo! Det var litt av en liste du, også jeg da, som trodde at jeg ungikk produkter som var testet på dyr, så mye for den liksom...

Jeg bruker ikke noe av det som står på listen der.

Men man kan aldri være 100% sikker på om det produktet man bruker ikke en eller annen gang har vært testet på dyr... desverre

Skrevet
  willow skrev (På 21.11.2006 den 8.30):

Er du sikker på at denne listen stemmer? Har lest et annet sted at Redken f.eks. ikke tester på dyr. Og har fått mail fra dem også på at de ikke gjør det. Det samme med Define. Snakka nettopp med dem om det.

Skrevet
  smurf78 skrev (På 21.11.2006 den 10.21):

Er du sikker på at denne listen stemmer? Har lest et annet sted at Redken f.eks. ikke tester på dyr. Og har fått mail fra dem også på at de ikke gjør det. Det samme med Define. Snakka nettopp med dem om det.

hm. jeg vet ikke. man skulle jo tro at man kunne stole på slike lister, at dyrevernalliansen er seriøse? samtidig er det jo grader av testing. det kan være at de ikke tester det ferdige produktet på dyr, men at ingrediensene, som kommer fra et annet sted, er det. slikt står også på lista.

Annonse

Skrevet
  theoline skrev (På 21.11.2006 den 8.53):

vanskelig å unngå f.eks gilette, tankrem-ting, oppvask-middel :/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...