Gjest aaaaaatchoooo Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Typisk, ikke sant? I dag skal jeg til annengangsintervju på en en jobb jeg VIRKELIG vil ha - men hva skjer? Jeg er nedsyltet i forkjølelse, fryser, nyser og det renner uavlatelig fra nesa. Detta blir hyggelig, gitt.... 0 Siter
Tinkebøtta Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 2 tabletter Paracet pluss en dose nesespray - sånn ordentlig som åpner opp og stopper slimproduksjon. Saltvann holder ikke når det gjelder jobbintervju. Deretter en lang dusj eller bad og en porsjon varm suppe. Lykke til! 0 Siter
Gjest aaaaatchoooo Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 2 tabletter Paracet pluss en dose nesespray - sånn ordentlig som åpner opp og stopper slimproduksjon. Saltvann holder ikke når det gjelder jobbintervju. Deretter en lang dusj eller bad og en porsjon varm suppe. Lykke til! Takker! Jeg rekker ikke et bad (tok det i går kveld) men skal kjappe meg på apoteket og høre etter nesespray 0 Siter
Tinkebøtta Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Takker! Jeg rekker ikke et bad (tok det i går kveld) men skal kjappe meg på apoteket og høre etter nesespray Nesespray får du som oftest også kjøpt i matbutikken, kiosken osv. hvis du bor i en by 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.