Gå til innhold

dett i desa - jobbintervju

Anbefalte innlegg

Gjest aaaaaatchoooo
Skrevet

Typisk, ikke sant?

I dag skal jeg til annengangsintervju på en en jobb jeg VIRKELIG vil ha - men hva skjer? Jeg er nedsyltet i forkjølelse, fryser, nyser og det renner uavlatelig fra nesa. Detta blir hyggelig, gitt....

Skrevet

2 tabletter Paracet pluss en dose nesespray - sånn ordentlig som åpner opp og stopper slimproduksjon. Saltvann holder ikke når det gjelder jobbintervju.

Deretter en lang dusj eller bad og en porsjon varm suppe.

Lykke til!

Gjest aaaaatchoooo
Skrevet

2 tabletter Paracet pluss en dose nesespray - sånn ordentlig som åpner opp og stopper slimproduksjon. Saltvann holder ikke når det gjelder jobbintervju.

Deretter en lang dusj eller bad og en porsjon varm suppe.

Lykke til!

Takker!

Jeg rekker ikke et bad (tok det i går kveld) men skal kjappe meg på apoteket og høre etter nesespray

Skrevet

Takker!

Jeg rekker ikke et bad (tok det i går kveld) men skal kjappe meg på apoteket og høre etter nesespray

Nesespray får du som oftest også kjøpt i matbutikken, kiosken osv. hvis du bor i en by

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...