Gå til innhold

Halsonde

Gjest halsonde er dritt

Anbefalte innlegg

Gjest halsonde er dritt
Skrevet

Nå er jeg lei av å ha vondt i halsen.

Jeg får sånn småvondt i halsen i tide og utide. Blir ikke sånn skikkelig vondt, men plagsomt.

Jeg kjenner at nå får jeg vondt i halsen, og etter noen dager, så er det borte. Så er det der igjen, sånn har det vært i en måned snart nå. NÅ er jeg lei av ubehag med halsen. Hadde jammen meg vært bedre med en skikkelig halsbetennelse og blitt ferdig med det (selv om halsbetennelse er jævlig nok det altså, men da hadde jeg blitt ferdig). Nå går jeg med ubehag eller hva jeg skal kalle det mye.

Jeg kjenner også at den ene mandelen er større enn den andre.

Noen ide om hva det kan komme av, at jeg går slik nå????

Har time hos fastlegen til fredag, men greit om noen har noen ide om hva dette kan være. Alle farlige sykdommer flakser gjennom mitt hode etter hvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...