vanilje Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Jeg ble født for å være hans sexleketøy. Nå når han er død, er min misjon her over. 0 Siter
Gjest fast doler, men anonym nå Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Han er død, men nå er det _din_tur til å leve! Jeg har det på samme måten. Har aldri skrevet om det før, så dette er ukjent. Han døde for snart 9 år siden. Jeg var glad i ham for den han var, men hatet ham for det han gjorde. 0 Siter
liljensverden Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Kjære, vanilje! Jeg forstår følelsene dine, selv skulle jeg ønske min overgriper var død som ei kremert padde. Vi fortjener å leve litt nå. Noen tok fra oss verdigheten og selvrespekten ved å gjøre oss om til sexleketøy, i en verden vi ikke ville være i. Nå er det på tide vi lever i den verden vi VIL leve i, MED selvrespekt og Verdighet. Fordif VI fortjener det! Du fortjener å ha det godt. Det gjør vi alle. Ikke gi opp. Din misjon er å ta vare på deg selv og leve det livet DU vil leve! Ønsker deg alt det beste og lykke til i kampen. Klem i fleng fra Liljen. www.liljensverden.piczo.com 0 Siter
Gjest skal Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Det var hans "misjon", ikke din. Nå er det du som bestemmer, og en dag klarer du å virkelig gjøre det og! Betemme over ditt liv! Leve det, som du vil! DET ble du født til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.