Gå til innhold

Noen tanker om voldelige menn


Gjest Vil ikke skrive under i dag.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • løvinne71

    8

  • flisa

    5

  • mumitrollet

    4

  • petter smart

    2

Jeg får helt vondt av å lese om vold...

Jeg har flere venninner som har blitt slått, og de sier at det verste er den psykiske volden. Blåmerkene leges etterhvert.

Tenk om kvinner kunne falle for snille menn istedenfor voldelige psykopater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og hvordan finner man ut det da? :)

Kvinner bør trolig gå på kurs slik at de lærer seg det de fleste menn allerede kan: nemlig holde seg langt unnna voldelige partnere....

Jeg vil anbefale at de oppsøker Friundervisningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der var uforståelig. Antyder du at jeg opererer med flere nick?

Nei, jeg bare reagerer på at du har stavet "Mummitrollet" feil. Spørsmåler et om du ønsker å fremstå som analfabet eller om det var en liten glipp fra din side?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo ta en titt på hva signaturen "Sssso" skriver på seksualitetsforum.

Han glemte å bytte før han svarte her, gitt...

Ja jeg la merke til det: Nøyaktig samme innlegg postet to ganger med forskjellige nick..

He he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner bør trolig gå på kurs slik at de lærer seg det de fleste menn allerede kan: nemlig holde seg langt unnna voldelige partnere....

Jeg vil anbefale at de oppsøker Friundervisningen.

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg bare reagerer på at du har stavet "Mummitrollet" feil. Spørsmåler et om du ønsker å fremstå som analfabet eller om det var en liten glipp fra din side?

Ingen glipp, man kan stave det på begge måter.

Herregud, hvorfor gidder jeg å forklare sånt for idioter... Du er hjertelig velkommen til å få siste ord i denne "diskusjonen."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen glipp, man kan stave det på begge måter.

Herregud, hvorfor gidder jeg å forklare sånt for idioter... Du er hjertelig velkommen til å få siste ord i denne "diskusjonen."

Hvem er det som skriver "Mumitrollet"? Minner meg om mine barn før de lærte å skrive ordentlig.

Du får meg til å le, iallfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...