Gå til innhold

Strøm igjen..

Gjest hvor mye betaler dere i strøm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste spørsmål og svar på tråden "sykt høy strømregning" nedenfor. Så lurte egentlig på hva det innebærer.

Vi er to voksne og to barn og ligger rundt 1900 kroner på strømregningen i måneden (strøm og nettleie). Vi fyrer med strøm og ved.

Hva har dere? Har vi veldig høy strømregning i forhold?

Skrevet

1900 i mnd?! Stort hus da?

Tidligere bodde jeg på 77m2 i en leilighet i 2. etg og hadde på det kaldeste ca. 2100,- pr. 3 mnd i strømutgifter...

Nå bor jeg i en adskillig kaldere leilighet og er spent på hva strømutgiftene blir... Men så enormt mye høyere blir de forhåpentligvis ikke.

Skrevet

Det ligger nok på rundt kr. 2.000 i måneden, litt mer i vinter halvmånedene.

I tillegg fyrer vi med 400 liter parafin og ganske mye ved. Det koster så det holder dette.

Skrevet

Vi er en familie på 4,og siste regning jeg betalte var på 2000 kr. Det var for 2 mnd. Så hvis du betalte 1900 for 1 mnd, synes jeg det var høyt!

Gjest annlovinda
Skrevet

Vi er også 4 i husstanden.

To voksne, en tenåring og et barn.

Vi har vel ca.samme utgift som dere vil jeg tro. Og mulig litt høyere.

Vi fyrer med ved i tillegg.

Skrevet

Jeg har omtrent samme som dere. Bor i rekkehus over 3 etasjer. Bor midt i rekka, og naboene på begge sider fyrer tydeligvis som faen, for jeg har nesten ikke på varme inne hos meg. ;)

Jentungen1365380808
Skrevet

Vi betaler under 1000 kr måneden i strøm. Vi bor i kjellerleilighet, ca. 100 kvm, og har varmekabler som står på hele året i stue, kjøkken, gang og bad (termostaten står på ca. 18 grader, litt mer på badet). Har vedfyring i tillegg. Har ikke sparedusj, og bruker steikeovn mye (baker alt brød selv). Bruker også kupevarmer på minst en bil når det er kaldt. Vi er to voksne.

Skrevet

Uff, jeg må innrømme at akkurat det har jeg ikke peiling på...

Etterat vi gikk over til sånn e-faktura, er det blitt til at det er mannen min som godkjenner trekket - og jeg ser aldri regningen.

Innbiller meg at vi ligger på rundt 2000, men aner ikke om det er for en eller to eller tre måneder.... Dritflaut.

Vi fyrer mest med ved, har en liten el-ovn på kjøkkenet + varmekabler på badene. Når det er skikkelig kaldt, har vi panelovn på jentenes rom. Har ikke begynt med det ennå....

Skrevet

Vi er 2 stk og betaler 600-700 i måneden for strømmen. Liten leiligheten og vannbåren varme.

Skrevet

Glemte å si vi bor i enebolig.

Gjest østfolding
Skrevet

Vi bor i enebolig på 160 kvm og er tre peersoner.

Vi bruker gjennomsnittlig 1.500 kr i måneden i strøm.

Vi fyrer med ved i tillegg.

Vannilg hilsen

Skrevet

Jeg fikk 1867 kroner i strømregning for sist måned, og nettleia kommer i tillegg. Jeg kan vel takke meg selv, hadde glemt å endre abonnement etter flytting, så det lå på ventetariff...

Skrevet

Ja, si det... Er litt usikker. Vi fikk just nettleie regning på 1700kr, så vi bruker nok endel. To panelovner står på hele tiden. En vifteovn brukes på morraen før vi dra til jobb-skolen. Fyrer i vedovnen når vi er hjemme igjen. Tøyvask og oppvask maskiner daglig osv... Vi skal jo ikke fryse!

Skrevet

90kvm leilighet, 2 voksne + 1 barn. Fyrer med ved, eneste strøm-varmen er på badet (én panelovn).

1750 kr mnd i strøm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...