Gå til innhold

hei jenter

Gjest morgenkåpen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hviken deo bruker dere?

Vichy fra apoteket

hvilken parfyme bruker dere?

Laura Biagotti

blond eller brunetter?

Lysebrunt nå

langt eller kort hår?

Til midten av ryggen

øyenfarge?

Grønne, med en anelse brunt

vekt/høyde?

63kg/167cm

• Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

10

• Lurveline

5

• Goliath

4

• McLoud

4

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har notert alt i notatboken 'falske opplysninger på dol' no problem! ;o)

Skal vi sammenligne notater og se om de stemmer overens? ;)

Gjest annlovinda
Skrevet

Det er vel åpenbart? Når et ukjent nick ber om den type opplysninger, så håper h*n på at en eller annen skal gi opplysninger som gjør at h*n kan finne ut hvem vedkommende er.

Det forundrer meg bare at så mange svarer.

Enig i at det er svært overraskende at så mange svarer på slike fu'er.

Skrevet

Skal vi sammenligne notater og se om de stemmer overens? ;)

Jepp, det kan vi gjerne:o)

Gjest for et irriterende spørsmål
Skrevet

Et irriterende spørsmål fortjener et irriterende svar.

Deodorant og parfyme bruker jeg ikke. Liker å lukte stramt av svette. Såpe... hva er det?

Hårfargen min er hårforlengerser i blond, rødt, brunt og svart. Har dermed hårfarge litt av alt.

Jeg veier til vanlig 60 kg fordelt på 175 cm. Men jeg skal drite nå etterpå og da tipper jeg på at jeg veier et kg mindre etterpå. Bruker å drite ganske mye.

Gjest Responsia
Skrevet

hviken deo bruker dere?Sterilan

hvilken parfyme bruker dere?Hugo Boss

blond eller brunetter?megablond

langt eller kort hår?langt til rumpa

øyenfarge?fiolblå

vekt/høyde?58/1.70

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Deo: Dove Silk

Parfyme: Obsession, Calvin Klein

Hårfarge: Mørk blond

Langt hår

Øyenfarge: ett grønt og ett blått

169 cm og 57 kg

Skrevet

hviken deo bruker dere? sterilan el deo som hører til parfyme ( blue light dolce og gabbana)

hvilken parfyme bruker dere? Blue light dolce og gabbana

blond eller brunetter? brunette

langt eller kort hår?langt

øyenfarge?grønn

vekt/høyde? 1,70m og 55 kg

Gjest Persille
Skrevet

Det er vel åpenbart? Når et ukjent nick ber om den type opplysninger, så håper h*n på at en eller annen skal gi opplysninger som gjør at h*n kan finne ut hvem vedkommende er.

Det er relativt mange andre jenter som er omtrent 170 høye og har stripete hår, så det bekymrer meg ikke i det hele tatt :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er relativt mange andre jenter som er omtrent 170 høye og har stripete hår, så det bekymrer meg ikke i det hele tatt :)

At ikke du bekymrer deg, skjønner jeg godt. Opplysninger om din høyde og vekt utgjør liten forskjell i forhold til alt det andre vi vet om deg.

Men det er ikke alle som har valgt å fortelle like mye om sine liv som deg, noen av oss ønsker å være anonyme her inne.

Gjest Persille
Skrevet

At ikke du bekymrer deg, skjønner jeg godt. Opplysninger om din høyde og vekt utgjør liten forskjell i forhold til alt det andre vi vet om deg.

Men det er ikke alle som har valgt å fortelle like mye om sine liv som deg, noen av oss ønsker å være anonyme her inne.

Jaja - men da kan du jo ikke henge deg opp i hvorfor vi svarer, og si at du ikke skjønner det?

Grad av anonymitet er relativt.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jaja - men da kan du jo ikke henge deg opp i hvorfor vi svarer, og si at du ikke skjønner det?

Grad av anonymitet er relativt.

Jeg nevnte ikke spesielt deg, jeg undret meg på at så mange valgte å svare, ikke sant?

Følte du deg veldig truffet, eller noe?

Skrevet

Er du sikker på at du er blond? Også bare 165?

Har sett for meg deg som høy, slank og mørkhåret. Ser for meg deg som litt rå, og det passer ikke med lita og blond.

Men du høres søt ut, da.

"Ser for meg deg som litt rå, og det passer ikke med lita og blond."

Gi deg da, mener du små blondiner ikke kan være rå ;)

Gjest Lydia Nalen
Skrevet

Hvor mange katter har du?

Hvor mange nick har du?

Hvorfor lurer du på alt mulig?

Har du egen Baugspryd?

Har du tenkt å gi deg noen gang?

Gjest Persille
Skrevet

Jeg nevnte ikke spesielt deg, jeg undret meg på at så mange valgte å svare, ikke sant?

Følte du deg veldig truffet, eller noe?

Nei :)

Jeg skjønner bare ikke hvorfor man undrer seg over hvorfor noen legger ut deo-type og høyde, og tror at man gjenkjenner noen på det.

Skrevet

Nei :)

Jeg skjønner bare ikke hvorfor man undrer seg over hvorfor noen legger ut deo-type og høyde, og tror at man gjenkjenner noen på det.

Isolert sett er jo ikke dette kompromitterende eller avslørende opplysninger. Men når man har svart på mange nok av disse "uskyldige" FU'ene er det faktisk ikke så vanskelig å begynne å sirkle inn personer.

For noen er kanskje ikke det noe problem?

Gjest helt enig
Skrevet

Jeg er helt enig med deg. Det er greit å få lov å være anonym, og dette med å samle så mye opplysninger er ikke noe for meg. Det ser ut som noen har veldig oversikten over alt som blir skrevet og sagt.

Gjest Persille
Skrevet

Isolert sett er jo ikke dette kompromitterende eller avslørende opplysninger. Men når man har svart på mange nok av disse "uskyldige" FU'ene er det faktisk ikke så vanskelig å begynne å sirkle inn personer.

For noen er kanskje ikke det noe problem?

For meg spiller det ingen rolle om noen vet hvem jeg er, og det er det jo forsåvidt flere her inne som gjør også.

Men likevel, OM folk svarer på ting som dette, så er de antagelig panisk redde for å bli gjenkjent for det første, for det andre skal det litt til å klare og finne noen ut fra det.

Høyde, kjønn, landsdel, enebolig, familie - og likevel er det 100.000 alternativer å velge i liksom...

Skrevet

Jeg er helt enig med deg. Det er greit å få lov å være anonym, og dette med å samle så mye opplysninger er ikke noe for meg. Det ser ut som noen har veldig oversikten over alt som blir skrevet og sagt.

Hvis noen klarer å resonnere seg fram til hvem ulike dolere er, basert på hårfarge, parfyme, høyde, vekt og lokalitet i Oslo, så har de min fulle respekt.

Det er intet annet enn imponerende.

Skrevet

For meg spiller det ingen rolle om noen vet hvem jeg er, og det er det jo forsåvidt flere her inne som gjør også.

Men likevel, OM folk svarer på ting som dette, så er de antagelig panisk redde for å bli gjenkjent for det første, for det andre skal det litt til å klare og finne noen ut fra det.

Høyde, kjønn, landsdel, enebolig, familie - og likevel er det 100.000 alternativer å velge i liksom...

Konklusjon: Enkelte er så hysteriske at de ikke er modne for internett, og burde derfor holde seg unna.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...