Gå til innhold

hei jenter

Gjest morgenkåpen

Anbefalte innlegg

Gjest mandolina
Skrevet

For meg spiller det ingen rolle om noen vet hvem jeg er, og det er det jo forsåvidt flere her inne som gjør også.

Men likevel, OM folk svarer på ting som dette, så er de antagelig panisk redde for å bli gjenkjent for det første, for det andre skal det litt til å klare og finne noen ut fra det.

Høyde, kjønn, landsdel, enebolig, familie - og likevel er det 100.000 alternativer å velge i liksom...

Nei, nei, men du er vel en av de som har gitt ut mest informasjon om deg selv her på dol.

Vi er forskjellige, og på et anonymt forum er det greit å forbli anonym.

Hilsen

• Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

10

• Lurveline

5

• Goliath

4

• McLoud

4

Gjest helt enig
Skrevet

Hvis noen klarer å resonnere seg fram til hvem ulike dolere er, basert på hårfarge, parfyme, høyde, vekt og lokalitet i Oslo, så har de min fulle respekt.

Det er intet annet enn imponerende.

Når du har det i tillegg til hvor noen jobber, hvor mange barn de har og hvilken alder. Hvilken deo ektefellen bruker, når de legger seg om kvelden, hvor mange rettsaker de har, størrelse på hus og farge på sofaen så kan du begynne å nærme deg. Jeg kan lage listen lenger.

Det er ganske lite interessant å få vite deo- og parfymemerke eller hvor mye andre bruker på klær i måneden.

Skrevet

Når du har det i tillegg til hvor noen jobber, hvor mange barn de har og hvilken alder. Hvilken deo ektefellen bruker, når de legger seg om kvelden, hvor mange rettsaker de har, størrelse på hus og farge på sofaen så kan du begynne å nærme deg. Jeg kan lage listen lenger.

Det er ganske lite interessant å få vite deo- og parfymemerke eller hvor mye andre bruker på klær i måneden.

Har du full oversikt over hva dine venner bruker av deo og parfyme?

Jeg aner ikke hva noen jeg kjenner bruker.

Skrevet

For meg spiller det ingen rolle om noen vet hvem jeg er, og det er det jo forsåvidt flere her inne som gjør også.

Men likevel, OM folk svarer på ting som dette, så er de antagelig panisk redde for å bli gjenkjent for det første, for det andre skal det litt til å klare og finne noen ut fra det.

Høyde, kjønn, landsdel, enebolig, familie - og likevel er det 100.000 alternativer å velge i liksom...

For min del må folk gjerne svare på hva pokker de vil.

Poenget mitt er at det ofte ikke er så alt for mye som skal til av opplysninger for å identifisere en person om man jobber systematisk. Dette er ikke noe jeg antar eller synser om. Dette *vet* jeg.

For folk som er opptatt av å være og forbli anonyme, er det viktig å være bevisst på dette.

Gjest helt enig
Skrevet

Har du full oversikt over hva dine venner bruker av deo og parfyme?

Jeg aner ikke hva noen jeg kjenner bruker.

Jeg har ikke oversikt over noe som helst;) Jeg vet om parfyme til mange av mine venninner ja, siden vi i siste paddeklubb diskuterte kjøp i Taxfee og da snakket vi mye om parfymer.

Gjest helt enig
Skrevet

Noen har blitt gjenkjent her, og fått problemer.

Skrevet

For min del må folk gjerne svare på hva pokker de vil.

Poenget mitt er at det ofte ikke er så alt for mye som skal til av opplysninger for å identifisere en person om man jobber systematisk. Dette er ikke noe jeg antar eller synser om. Dette *vet* jeg.

For folk som er opptatt av å være og forbli anonyme, er det viktig å være bevisst på dette.

Spørsmålet er hvem som har størst problemer: Den som som blir avslørt av en som i løpet av 5 år har merket seg absolutt alt en person har skrevet, eller den som faktisk har tatt seg bryet med å finne ut hvem noen er. :)

Alle vet at det er fullt mulig å samle informasjon om faste nick her inne, spesielt de av oss som har skrevet her i noen år, men spørsmålet er vel om vi i det hele tatt bryr oss.

Og noe sier meg at de fleste gir faen. De færreste av oss har noe å skjule, så hvorfor skulle vi bry oss?

Skrevet

Noen har blitt gjenkjent her, og fått problemer.

Hvordan problemer?

Gjest helt enig
Skrevet

Hvordan problemer?

Brev, mailer, tlf med ubehagelige kommentarer.

Skrevet

Det er relativt mange andre jenter som er omtrent 170 høye og har stripete hår, så det bekymrer meg ikke i det hele tatt :)

Ikke meg heller :)

Skrevet

Spørsmålet er hvem som har størst problemer: Den som som blir avslørt av en som i løpet av 5 år har merket seg absolutt alt en person har skrevet, eller den som faktisk har tatt seg bryet med å finne ut hvem noen er. :)

Alle vet at det er fullt mulig å samle informasjon om faste nick her inne, spesielt de av oss som har skrevet her i noen år, men spørsmålet er vel om vi i det hele tatt bryr oss.

Og noe sier meg at de fleste gir faen. De færreste av oss har noe å skjule, så hvorfor skulle vi bry oss?

Jeg er ikke uenig i det.

Utfordringen ligger i det at det tidvis faktisk er folk innom her som sliter med alvorligere diagnoser enn flass i hårbunnen for å si det pent.

Gjest helt enig
Skrevet

Hvordan problemer?

Også tilfeller hvor en doler har møtt en annen doler som siden har kommet med opplysninger her. Kanskje ubevisst, men likevel.

Skrevet

Ja, det har jeg også opplevd. Men herregud! Skal du tenke sånn bør du holde deg inne 24 timer i døgnet.

Neste gang du går på Rimi kan en ukjent raring falle pladask for deg, stalke deg og finne ut når du er hjemme alene, og så ta seg inn og voldta deg en natt han vet mannen din jobber eller er hos elskerinna.

Og faren for det er langt større enn at noen her inne skal gjøre noe av det samme, da det er langt færre som ser deg her og langt vanskeligere å finne ut hvem du er her inne enn i RL.

Tenker du sånn har du seriøse problemer, og det er ikke med internett men med generell paranoia.

Skrevet

Jeg er ikke uenig i det.

Utfordringen ligger i det at det tidvis faktisk er folk innom her som sliter med alvorligere diagnoser enn flass i hårbunnen for å si det pent.

Jo, men disse ser ut til å skifte nick på de sensitive foraene.

Uansett er det langt mer sannsynlig at noe guffent skal skje ved å ferdes i RL enn ved å skrive, og få sin identitet avslørt og dermed oppleve ubehag, her eller på andre nettsteder.

Skrevet

Hehe det er da måte på å bli paranoid.

Gjest helt enig
Skrevet

Ja, det har jeg også opplevd. Men herregud! Skal du tenke sånn bør du holde deg inne 24 timer i døgnet.

Neste gang du går på Rimi kan en ukjent raring falle pladask for deg, stalke deg og finne ut når du er hjemme alene, og så ta seg inn og voldta deg en natt han vet mannen din jobber eller er hos elskerinna.

Og faren for det er langt større enn at noen her inne skal gjøre noe av det samme, da det er langt færre som ser deg her og langt vanskeligere å finne ut hvem du er her inne enn i RL.

Tenker du sånn har du seriøse problemer, og det er ikke med internett men med generell paranoia.

Jeg tenker ikke sånn, men refererer til problemer noen har fått.

Skrevet

Jeg tenker ikke sånn, men refererer til problemer noen har fått.

Og hvis noen spør om det er farlig å handle matvarer vil du referere til en fyr som var og handla mat da et piano uheldigvis ramlet ned fra syvende etasje og traff ham i hodet?

Gjest helt enig
Skrevet

Og hvis noen spør om det er farlig å handle matvarer vil du referere til en fyr som var og handla mat da et piano uheldigvis ramlet ned fra syvende etasje og traff ham i hodet?

Jeg ville kanskje ha sett det i en statistisk sammenheng.

Gjest Persille
Skrevet

Nei, nei, men du er vel en av de som har gitt ut mest informasjon om deg selv her på dol.

Vi er forskjellige, og på et anonymt forum er det greit å forbli anonym.

Hilsen

Nei, jeg er ikke det :)

Om du begynner å samle info, så vil du oppdage at jeg har skrevet svært lite om meg som person.

Jeg har skrevet om temaer jeg har meninger om, men ikke om _meg_ i særlig stor grad...

Gjest Vet ganske mye
Skrevet

Nei, jeg er ikke det :)

Om du begynner å samle info, så vil du oppdage at jeg har skrevet svært lite om meg som person.

Jeg har skrevet om temaer jeg har meninger om, men ikke om _meg_ i særlig stor grad...

Ikke?

Vi vet hvordan du ser ut, hvor gammel du er, hvor gammelt barnet ditt er og hvilket kjønn det er, hvor i byen du bor, hvor du har barnehagen din og hvor mange barn det er der, hvor mange søstre du har, hvor du foretrekker å gå ut på byen, hvor du foretrekker å gå ut å spise osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...