laban Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 "Så i år, når 1. juledag faller på en mandag, blir 4. juledag på julaften." Ja, og julaften er på fredag den 13. i år! Er det ikke Luciadagen som er på fredag 13.? Eller var det 13. dag jul? Jeg lurte på hvorfor tråden var blitt så lang, men så forsto jeg det plutselig :-) 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Er det ikke Luciadagen som er på fredag 13.? Eller var det 13. dag jul? Jeg lurte på hvorfor tråden var blitt så lang, men så forsto jeg det plutselig :-) hehe lucia dagen er og har alltid vore 13 desember :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 3 desember er 1. søndag i advent :-) Ja - DET kan vi i allefall slå fast! ) Den kelden tenner jeg ett lys, og tenner det for glede - og tenker på dolgjengen. ) 0 Siter
Gyda Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Ups... Jeg som skulle svare sååååå saklig - uten rom for misforståelser :-P LOL! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Her var det jævlig mange dårlige svar. Mitt råd er å se på kalenderen. Det var mange gode svar også. At juleaften og fjerde juledag i år faller på samme dag, er etter min skjønn et veldig godt svar. 0 Siter
Line Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Jeg ble så forvirret over det der, side de tente julegatene i Trondheim nå sist torsdag. Vanligvis tennes de den siste torsdagen før 1.søndag i advent... men samtidig har ikke juletreet på Torget kommet enda, og det pleier å tennes 1.søndag i advent det også. Er det rart en stakkar går i surr... 0 Siter
Gjest Alt er tiltak Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Jeg ble så forvirret over det der, side de tente julegatene i Trondheim nå sist torsdag. Vanligvis tennes de den siste torsdagen før 1.søndag i advent... men samtidig har ikke juletreet på Torget kommet enda, og det pleier å tennes 1.søndag i advent det også. Er det rart en stakkar går i surr... Helt enig.. Nå har vi endelig komt frem til at det er 3 desember,neste helg hvertfall.hehe God jul=) 0 Siter
Nellie Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Hmm.. etter å ha lest denne tråden så må jeg visst ta ned igjen julestjernen fra vinduet.. *bluss* 0 Siter
Gjest Alt er tiltak Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Hmm.. etter å ha lest denne tråden så må jeg visst ta ned igjen julestjernen fra vinduet.. *bluss* hehe.. jepp.. det er stor forvirring.. men er visst neste helg.. 3 desember ja:) God jul=) 0 Siter
asterix Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Alltid den første søndagen i desember. Neida, det trenger slet slett ikke være. ;-) 1. søndag i advent kan godt være i november den, men altså ikke i år. I år er det 3. desember som er første søndag i advent. 0 Siter
Line Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Helt enig.. Nå har vi endelig komt frem til at det er 3 desember,neste helg hvertfall.hehe God jul=) Og det er du sikker på? Jeg er ikke så sikker på det... hehe... de tente adventslys på jobb i går... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.