Gjest Sofia Magdalena Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Hei! Jeg har den siste tiden følt meg litt trøtt - og fikk tatt noen blodprøver hos legen da jeg likevel var der for å fornye en resept. Alle prøvene var normale - bortsett fra noe lavt jern/jernlagre; jern var på 5,7 og ferritin på 11 (jernbindingskap. var på 101 - hva nå det er for noe?) Kan dette forklare trøttheten - eller må også Hb være lav for at man skal kjenne symptomer? Med andre ord - er jeg bare lat? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Man blir ofte trøttere nå i mørketiden.. Tips: Gå turer eller trening generelt hjelper bra mot trøtt/slapphet.. 0 Siter
Gjest ylayala Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Man blir ofte trøttere nå i mørketiden.. Tips: Gå turer eller trening generelt hjelper bra mot trøtt/slapphet.. Har du sjekket stoffskiftet ditt? I noen tilfeller viser blodprøvene at alt er "normalt", men likevel føler man seg forferdelig trøtt, slapp, ukonsentrert og "lat". Da er det lurt å gjenta blodprøven etter 3 mndr. En annen ting er at ved lavt stoffskifte blir gjerne jern-lagrene for lave - dette gjør også at man blir trøtt og slapp. Så jeg tror ikke du er lat:) God bedring:) 0 Siter
sammfunnskritiker Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Har du sjekket stoffskiftet ditt? I noen tilfeller viser blodprøvene at alt er "normalt", men likevel føler man seg forferdelig trøtt, slapp, ukonsentrert og "lat". Da er det lurt å gjenta blodprøven etter 3 mndr. En annen ting er at ved lavt stoffskifte blir gjerne jern-lagrene for lave - dette gjør også at man blir trøtt og slapp. Så jeg tror ikke du er lat:) God bedring:) Stoffskiftet kan være lurt å sjekke. Et annet fenomen vi har i veniternorge er jo det med lite lys/mørke vintere og hvordan det virker nettopp på deg? (Ikke alle tenker over det). 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Stoffskiftet kan være lurt å sjekke. Et annet fenomen vi har i veniternorge er jo det med lite lys/mørke vintere og hvordan det virker nettopp på deg? (Ikke alle tenker over det). Dere må sende innlegget til _henne_, ikke til de andre som legger inn innlegg.. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Har du sjekket stoffskiftet ditt? I noen tilfeller viser blodprøvene at alt er "normalt", men likevel føler man seg forferdelig trøtt, slapp, ukonsentrert og "lat". Da er det lurt å gjenta blodprøven etter 3 mndr. En annen ting er at ved lavt stoffskifte blir gjerne jern-lagrene for lave - dette gjør også at man blir trøtt og slapp. Så jeg tror ikke du er lat:) God bedring:) Du må sende innlegget til _henne_, ikke til meg.. 0 Siter
Gjest ylayala Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Du må sende innlegget til _henne_, ikke til meg.. åååååååååÅÅÅÅÅÅÅÅÅ..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.