Gå til innhold

Hvordan vite om fellesutgifter på en leilighet kan bli større?

Anbefalte innlegg

Jeg kupper meg heller inn ;o)

Gjør det. Det er så festlig å ha sjarmtroll til naboer, så. I rekka jeg bor er det 2 stk svært styrefiendlige for tida. Ikke særlig stabile folk. ;) Takk gud for at det ikke er meg som er styreleder, asså! Og for at jeg ikke var hjemme i går kveld, for samtlige andre styremedlemmer blei skjelt ut på trappa si. ;)

Fortsetter under...

Gjør det. Det er så festlig å ha sjarmtroll til naboer, så. I rekka jeg bor er det 2 stk svært styrefiendlige for tida. Ikke særlig stabile folk. ;) Takk gud for at det ikke er meg som er styreleder, asså! Og for at jeg ikke var hjemme i går kveld, for samtlige andre styremedlemmer blei skjelt ut på trappa si. ;)

Du vet jo litt om naboene her. Jeg er ikke akkurat godvenner med endel av dem.

Du vet jo litt om naboene her. Jeg er ikke akkurat godvenner med endel av dem.

Men dersom du blir styremedlem, kan du kanskje kuppe en bedre parkeringsplass? Noen frynsegoder bør man tross alt ha? ;)

Du har krav på å få vite alle planer som foreligger i boretslaget.

Som regel så balanserer de lån/forbruk ganske greit tror jeg, slik at det ikke blir et vederstyggelig stort uventet hopp i husleia en dag.

Been there....and never again ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...