Gå til innhold

Hva har du i glasset ditt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

17

• Lurveline

7

• amber sun

6

• laguna1365380434

6

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Nå fikk jeg lyst på O'boy og ostesmørbrød. *namnam*

Oboy er godt, men jeg mangler ostesmørbrødet da.

Je har derimot spist egenkomponert mexico-inspirert tomatsuppe, med kylling, zuchini og sopp..Den må jeg, i all beskjedenhet, melde at var dyktig god..;-)

Oboy er godt, men jeg mangler ostesmørbrødet da.

Je har derimot spist egenkomponert mexico-inspirert tomatsuppe, med kylling, zuchini og sopp..Den må jeg, i all beskjedenhet, melde at var dyktig god..;-)

Hørtes godt ut :o)

Jeg pleier å ha små fiskeboller og egg i, litt kjedeligere tomatsuppa mi enn den du laget ja.

Annonse

laguna1365380434

Det _er_ godt. Det er kanskje mer vanlig med kjøttboller, men jeg har vokst opp med små fiskeboller og egg i, så det blir litt uvant med kjøttboller.

Tkk for tipset, det skal jeg prøve neste gang.

Jeg tilhører det fåtallet(?) som elsker fiskeboller, eter dem til og med rå og rett på skiva eller knekkebrdet, med rå løk og masse kapers..Nam! :-)

Tkk for tipset, det skal jeg prøve neste gang.

Jeg tilhører det fåtallet(?) som elsker fiskeboller, eter dem til og med rå og rett på skiva eller knekkebrdet, med rå løk og masse kapers..Nam! :-)

Prøv majones til fiskeboller på skiva, er godt det og:o)

Annonse

Jeg vil vite om jeg har drukket minst to liter for ellers så må jeg drikke mer.

Og renset vann drikker jeg fordi det er så dårlig vannrør her på løkka at det er grått slam(humus) i vannet.

Sånn å forstå. Jeg har bodd på løkka i en eldgammel gård en gang, men vannet var ok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...