Gå til innhold

Hva koster det å stripe håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rundt 600for kort hår, men bare striper uten klipp dette.

Hjemmestriping koster under en hundrelapp!

lalala1365380457
Skrevet

Rundt 600for kort hår, men bare striper uten klipp dette.

Hjemmestriping koster under en hundrelapp!

hvor i alledager striper du håret ditt? bor i storby og betaler max 380kr for striping av langt hår jeg..

Skrevet

hvor i alledager striper du håret ditt? bor i storby og betaler max 380kr for striping av langt hår jeg..

oi hvor i alle dager striper_du_håret ditt?

Jeg bor også i storby og betaler rundt 600-800 kr for striping.

lalala1365380457
Skrevet

oi hvor i alle dager striper_du_håret ditt?

Jeg bor også i storby og betaler rundt 600-800 kr for striping.

trondheim..men når jeg tenker meg om så ringte jeg rundt for lenge siden, og det var sånn jeg fant frisøren jeg går til nå..hm..jo, prisene varierte fra 1600 og ned til 320-400.

Gjest Flystripa
Skrevet

trondheim..men når jeg tenker meg om så ringte jeg rundt for lenge siden, og det var sånn jeg fant frisøren jeg går til nå..hm..jo, prisene varierte fra 1600 og ned til 320-400.

Hvor i Trondheim er det billigst å stripe håret?

Jeg trenge virkelig å freshe opp hårmanken :)

lalala1365380457
Skrevet

Hvor i Trondheim er det billigst å stripe håret?

Jeg trenge virkelig å freshe opp hårmanken :)

leangen hårsenter =) betalte 980 kr der sist, for striping, klipp og farving av mørke striper

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...