Gå til innhold

Er det spesielle matvarer som fremkaller hikke hos dere?

Anbefalte innlegg

Jeg har det sånn at hvis jeg spiser noe med agurk, feks brødskive med leverpostei og agurk så begynner jeg å hikke.

Samme hvis jeg spiser hamburger og den har syltet agurk inni.

Merkelige greier. Er det bare jeg som har denne hikkegreie når jeg spiser mat med agurk?.

Fortsetter under...

Begynner man ikke å hikke dersom man svelger mye luft?

Kanskje det er mye luft i agurken? Nei, jeg aner virkelig ikke *ler*

Du kan nok være inne på noe Togli. Godt mulig at det er mye vann i agurken og at vann og brød går dårlig sammen. Hvis jeg drikker samtidig som jeg spiser begynner jeg ofte å hikke. spesielt hvis jeg er sulten og ikke har spist på en stund.

Du kan nok være inne på noe Togli. Godt mulig at det er mye vann i agurken og at vann og brød går dårlig sammen. Hvis jeg drikker samtidig som jeg spiser begynner jeg ofte å hikke. spesielt hvis jeg er sulten og ikke har spist på en stund.

Da var ideen min kanskje ikke så dum som jeg et øyeblikk trodde ;-)

Jeg hikker garantert hvis jeg spiser hvetebolle på tom mage. Tror det er fordi jeg spiser den litt kjapt og dermed svelger luft samtidig. Har iallefall ingen annen forklaring på det...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...