Gå til innhold

Apropos fotobokser...

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Samboeren ble tatt i en fotoboks for noen dager siden. Han trodde det var 80-sone, så han lå i 80 i flg. speedometeret, noe som tilsier ca 76 km/t i reell fart. Fartsgrensen var 70. Kan han regne med en stor bot, evt. hvor stor, eller skriver de ned farten når det gjelder fotobokser?

Skrevet

De (politikere og byråkrater) prøver å "pese ut det meste av de fleste". I grunnen en underlig greie. Problemet deres er at det ikke er mennesker til stede. Det juridiske er tvilsomt med bilder, måling og overvåking. Skal vi ilegges straffer av automater og datamaskiner, uten lov og rett?

Vi blir -skattlagt- av maskiner allerede.

Gjest Princess Peach
Skrevet

De (politikere og byråkrater) prøver å "pese ut det meste av de fleste". I grunnen en underlig greie. Problemet deres er at det ikke er mennesker til stede. Det juridiske er tvilsomt med bilder, måling og overvåking. Skal vi ilegges straffer av automater og datamaskiner, uten lov og rett?

Vi blir -skattlagt- av maskiner allerede.

Ok, men det var ikke dette jeg spurte om. Klarer du å svare konkret på et spørsmål uten å lire av deg masse svada, keinstein?

Skrevet

Ok, men det var ikke dette jeg spurte om. Klarer du å svare konkret på et spørsmål uten å lire av deg masse svada, keinstein?

Skal jeg svare på det?

Skrevet

ja det burde du!

Jeg vil ikke.

Ikke før du bruker stor bokstav i førsten av en setning.

Skrevet

Han ligger an til å få kr. 1.600,- i bot, hvis han har kjørt mellom 6 og 10 km for fort.

Skrevet

6-10 km/t over i 70 sonen gir 1600 i bot og ingen prikker.

se på www.politi.no og under trafikk og satser.

Gjest Princess Peach
Skrevet

6-10 km/t over i 70 sonen gir 1600 i bot og ingen prikker.

se på www.politi.no og under trafikk og satser.

Ok, takk. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Han ligger an til å få kr. 1.600,- i bot, hvis han har kjørt mellom 6 og 10 km for fort.

Ok, takk. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...