Gå til innhold

Snakker om fotballtalent, også bare 5 år!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wow!

Ikke bare dribler han som en sann fotballspiller, men han har nok fotballforståelse til å sende av sted treffsikre pasninger til sine lagkompiser.

Utrolig at en femåring kan ha et så voksent fotballhue. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Wow!

Ikke bare dribler han som en sann fotballspiller, men han har nok fotballforståelse til å sende av sted treffsikre pasninger til sine lagkompiser.

Gi ungdommen sprit før idretten tar dem!

Skrevet

Wow!

Mener vi kanskje bør huske det navnet ja, hehe min 5 åring så filmen og var himmelfallen! er stygt redd for at jeg må ut på plenen i morra:) Når ikke storesøster kan så må mamma til pers!

(dårlig erstatning når det gjelder fotball er jeg redd)!

;)

Skrevet

Gi ungdommen sprit før idretten tar dem!

Nja, gir du femåringer sprit i det landet der er de durkdrevne revolvermenn innen de starter på barneskolen. :)

Skrevet

Mener vi kanskje bør huske det navnet ja, hehe min 5 åring så filmen og var himmelfallen! er stygt redd for at jeg må ut på plenen i morra:) Når ikke storesøster kan så må mamma til pers!

(dårlig erstatning når det gjelder fotball er jeg redd)!

;)

Du får takla ham så seriøst at han ikke tør å spille mot deg flere ganger. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nja, gir du femåringer sprit i det landet der er de durkdrevne revolvermenn innen de starter på barneskolen. :)

Alt er bedre enn at det blir flere fotballspillere i verden. *snøft*

Skrevet

Du får takla ham så seriøst at han ikke tør å spille mot deg flere ganger. ;)

Takk for tips;)

*notere seg*

Skrevet

Takk for tips;)

*notere seg*

Men husk på at du kan få barnevernet på nakken hvis du går for hardt til angrep. :)

Skrevet

Men husk på at du kan få barnevernet på nakken hvis du går for hardt til angrep. :)

Dama i nabohuset er ei sånn:) hehe

Heldigvis er hun komplett fotballgærn, men det gjelder Tromsø da..

Får nok ut og spille i morgen uansett jeg, før han la seg ikveld tok han nemlig START drakta på;) hehe

Skrevet

Kroppslig kan han minne om Maradona i miniatyr. For en gutt. Ferguson og co kommer nok til å følge opp der.

Gjest Krateret
Skrevet

Wow..

Det eneste han mangler er fysikk. Den kommer med alderen og trening.

Alt annet har han, jo. Teknikk, rykk, spilleforståelse..

Har sett mange gode småtasser opp gjennom åra, men felles for de alle har vært at de har vært noen gedigne egoister. De dribler, dribler og dribler, helt til de mister ballen. Han tassen her sendte også noen meget gode pasninger som åpna opp forsvaret som en hermetikkboks.

Utrolig.

streker paa veggen..!
Skrevet

*gleder meg til han blir stor da* :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...