Gå til innhold

Carl I fikk ikke lov å vinke 17 mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting til: Han forlagssjefen dreit jo skikkelig på draget tirsdag da han gikk ut og sa at hele førsteopplaget var utsolgt.

Og så viser det seg få timer etter at ikke en eneste bok har gått ut fra lager. Hoho!

Hehe. :)

Men det er vel gjerne sånn som sies for å understreke den enorme interessen for boka, og dermed få flere til å kjøpe. Vil jeg tro.

Litt som når Ari Behn går ut og snakker om sin enorme suksessbok Trist som Faen, men glemmer (eller har fortrengt) at boka først begynte å selge da han begynte å feie over Marta. :)

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

19

• ShitDiddelyDo

17

• Goliath

14

• Gyda

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe. :)

Men det er vel gjerne sånn som sies for å understreke den enorme interessen for boka, og dermed få flere til å kjøpe. Vil jeg tro.

Litt som når Ari Behn går ut og snakker om sin enorme suksessbok Trist som Faen, men glemmer (eller har fortrengt) at boka først begynte å selge da han begynte å feie over Marta. :)

Just presis!

Skrevet

Nei, det gjør hun ikke.

Det sa hun også på Skavland:

"Det har alltid vært meg og Carl mot alle - oss to - men det har alltid vært alle de andre som har tatt feil".

En person som sier noe sånt vil aldri forstå når hun driter seg ut. Det er alle vi andre som tar feil.

Huff, jeg så det:)

Jeg måtte le da da hun snakket om den gangen Sissel sang på stortinget. Det var så vakkert at hårene reiste seg;o)

Skrevet

Jeg måtte le da da hun snakket om den gangen Sissel sang på stortinget. Det var så vakkert at hårene reiste seg;o)

Hehe, ja, det var et høydepunkt. Alle gjestene, samt publikum og sannsynligvis alle som satt benka foran tv-ene landet rundt og så denne rariteten av et menneske utfolde seg, begynte å le - bortsett fra Eli som åpenbart ikke forsto hva folk lo av selv da Skavland forklarte spøken. :)

Skrevet

Nei, det gjør hun ikke.

Det sa hun også på Skavland:

"Det har alltid vært meg og Carl mot alle - oss to - men det har alltid vært alle de andre som har tatt feil".

En person som sier noe sånt vil aldri forstå når hun driter seg ut. Det er alle vi andre som tar feil.

Akkurat den uttalelsen der hengte jeg meg opp i også.

Man under seg om det er noe galt med seg siden det er så mange som er imot en - og så konkluderer man med at "nei, jeg/vi er jo så ærlige og gode og flotte og fine mennesker at det er absolutt alle andre det må være noe galt med".

Absolutt ubetalelig.

Skrevet

Hehe, ja, det var et høydepunkt. Alle gjestene, samt publikum og sannsynligvis alle som satt benka foran tv-ene landet rundt og så denne rariteten av et menneske utfolde seg, begynte å le - bortsett fra Eli som åpenbart ikke forsto hva folk lo av selv da Skavland forklarte spøken. :)

LOL!

Skrevet

Akkurat den uttalelsen der hengte jeg meg opp i også.

Man under seg om det er noe galt med seg siden det er så mange som er imot en - og så konkluderer man med at "nei, jeg/vi er jo så ærlige og gode og flotte og fine mennesker at det er absolutt alle andre det må være noe galt med".

Absolutt ubetalelig.

De reddet til og med en kåt ap-herre fra lumske prostituerte i Bangok - hun og Carl. :)

Fredsprisen neste!

Skrevet

De reddet til og med en kåt ap-herre fra lumske prostituerte i Bangok - hun og Carl. :)

Fredsprisen neste!

Nå ler jeg så jeg rister her! Jeg er på jobb og må visst enten lukke døra eller gå ut av tråden.

Det siste er nok det beste - for denne syslen blir det ikke bøker som skal konkurrere med Elis av! ;-)

Skrevet

Nå ler jeg så jeg rister her! Jeg er på jobb og må visst enten lukke døra eller gå ut av tråden.

Det siste er nok det beste - for denne syslen blir det ikke bøker som skal konkurrere med Elis av! ;-)

Da er det på tide at webbis låser tråden så vi kan få litt kvalitet å lese før jul. :)

Skrevet

Da er det på tide at webbis låser tråden så vi kan få litt kvalitet å lese før jul. :)

God idé!

Skrevet

Helt enig.

Og det tragikomiske i denne saken er å se hvor mange "profesjonelle" politikere som ikke har forstått det - og således bare understreker den karakteristikken Eli har gitt dem:-)

Jeg har noen få uvenner, og har lært å ignorere dem. Jeg presiserer overfor venner at jeg ikke kan akseptere oppførselen til disse og at de ikke skal snakke med dem om meg, ikke fortelle dem noe.

Dermed har det oppstått en naturlig avstand som passer meg. Det gjør meg også klar og tydelig overfor venner at vi er venner. Jeg tror jeg vinner på det.

De som ikke liker Eli kan bare kort si at de ikke liker henne og det hun skriver, that's it. Ikke gå i fella og diskutere sjikaner, da bidrar de selv til uvenners aktiviteter.

Skrevet

Jeg finner det helt utrolig at _noen_ kan like Eli etter de siste dagens tv-opptredener.

Hun framstår som svært lite intelligent, psykelig sjalu på en måte som får selv de mest fanatiske dolbertene på galskapstokt til å framstå som prakteksemplarer av kvinnekjønnet, og hennes sladder, som til og med overgår Se og Hør når de sender julebukker på døra til kjendiser for så å sette karakterer på hvem som utviser mest giverklede, er så smålig og patetisk at jeg mistenker forlaget som har gitt henne ut for å være anti-frp-ere som bevisst gikk for at et kvinnfolk som definitivt burde vært beskyttet mot seg selv, skulle tråkke i salaten.

Eli Hagen har stort sett vært i bakgrunnen, og med unntak av hennes kledelige frisyre har det vært fint lite å utsette på dama - men det var helt til hun åpna kjeften og viste for alle hvorfor hun i alle år har holdt den lukket.

Jeg har aldri hatt noen sans for Eli selv.

Men jeg ler likevel av mye av den kritikken hun nå blir utsatt for - fordi så mye av den faller på sin egen urimlighet, all den tid mange gjør nettopp det samme som de kritiserer Eli for å gjøre.

Og DET er det eneste "poenget" mitt i denne debatten om boka til Eli.

Skrevet

Reaksjonene ville vært enda verre om det f.eks. hadde vært mannen til Gro Harlem Bruntland som i media framsto som Forrest Gump med arbeidsuke i Se og Hør. Mye, mye verre.

Rett og slett fordi vi ikke hadde ventet noe på dette nivået fra andre hold. Ikke det at jeg tror noen ventet noe så til de grader absurd selv fra frp-hold, men det er få som lar seg sjokkere over at Eli Hagen framstår som hun gjør.

En hvilken som helst annen politikerfrue ville sjokkert om hun hadde kommet opp med noe i nærheten av det Eli Hagen nå har prestert.

Ikke om de pakket det inn på den måten folk er blitt vant til å få det presentert.

Personlig har jeg aldri forstått hvorfor innpakning og ikke innhold er det som skal avgjøre om noe er over eller under grensen for hva som er akseptabelt...?

Men det er vel kanskje fordi jeg er mer opptatt av innhold og ikke innpakning.....bortsett fra når det gjelder visse kvinnlige former da...:-)

Skrevet

...og siden la det seg aldri ned igjen.

Det er altså Sissels skyld at Elis hår er som det er. Ikke noen kunstig tilsetning her nei!

Møtte Eli i døra på Vita en gang, hun flagret ut med veska i ene hånda og en flaske hårspray i andre. :-)

Skrevet

Hun stoppet ikke, kjørte rett hjem og gråt. Men kanskje du mener hvordan hun taklet pressen etterpå?

Jepp, jeg mente hvordan hun taklet pressen etterpå ;-)

Skrevet

Jepp, jeg mente hvordan hun taklet pressen etterpå ;-)

Men hun er nå søt og da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...