Gå til innhold

Bruke penger på seg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg skal inkludere toalettartikler også så ligger det rundt 4000 tenker jeg, noen ganger mer andre ganger mindre.

Hvis jeg også skal inkludere helgaktiviterer, cafébesøk så blir det rundt 6000kr.

Skrevet

Denne Davidhoff-deoen, lukter den spesielt godt, er det noe julegaveemne til mannen tro?

Eller bruker du den fordi den er rimelig?

Får man ordnet pakker tollfritt på Strawberrys nå forresten?

Den er ikke rimelig. Det er Strawberrynet som er rimelig.

Den koster det samme som Boss og alt annet.

Jeg bruker den fordi den visstnok lukter veldig godt på meg.

Skrevet

Ca. 2000 kr i snitt pr mnd til frisør, toalettartikler og klær tror jeg? Det at jeg går amok i klesbutikker i Spania hver sommer trekker snittet helt klart opp;-)

Skrevet

Ca. 2000 kr i snitt pr mnd til frisør, toalettartikler og klær tror jeg? Det at jeg går amok i klesbutikker i Spania hver sommer trekker snittet helt klart opp;-)

...å si at jeg _aldri_ kjøper på kreditt! Ikke kjøp før du _har_ penger...

Jeg glemte også å si at jeg er 36 år gammel.

Skrevet

Bruker skammelig lite på meg selv.

Handler mat og ellers ting til ungene.

Handler jo shampoo, balsam og deodorant da, men det er søren meg ikke så mye mer heller.

Skamme meg skulle jeg :)

Jeg bruker Sensodyne tannkrem som eneste i famlien, Sterilan deospray, og prøver meg frem på shampoo og balsam etter hvor dårlig eller bra jeg synes de er.

Der går jeg altså etter funksjonalitet og ikke pris.

Hårskum kjøper jeg meg, for å få fallen til å synes bedre, men kjøper gjerne flasker til en tier på Europris.

Fugtighetskrem ol pleier faktisk mannen min å komme med til meg i ny og ne.

Skulle hatt mer klær, sko, støvletter og stæsj, men du og du så vanskelig det kan være å legge en handling bare til seg selv.

:)

Jeg er rundt de 40 by the way.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...