Gå til innhold

Rengjøring av madrass

Anbefalte innlegg

Gjest æsj og usj
Skrevet

Datteren min spydde ned hele madrassen sin i går natt - det er en skumgummimadrass fra Ikea. Den ble skikkelig gjennomvåt...

Går det an å rengjøre en slik madrass - eller må jeg basere meg på å skaffe en ny og ren en?

Den er altså helt gjennomfuktet av spy på nesten 1/3 av madrassen.

Skrevet

Prøvde å vaske en slik etter at vesla hadde tisset den skikkelig ut. Tok den ut, spylte den og helte på varmevann og såpe. Mye styr!

Etter at madrassen var tørket kunne jeg fremdeles kjenne tisselukt, så vi kjøpte ny. Ble for vanskelig å få gjennomvasket den!

Gjest æsj og usj
Skrevet

Prøvde å vaske en slik etter at vesla hadde tisset den skikkelig ut. Tok den ut, spylte den og helte på varmevann og såpe. Mye styr!

Etter at madrassen var tørket kunne jeg fremdeles kjenne tisselukt, så vi kjøpte ny. Ble for vanskelig å få gjennomvasket den!

Point taken - det blir å ta en tur til Ikea i helga og skaffe ny - håper bare de fremdeles har den - og inntil videre sover hun sammen med meg. Hun skal til faren sin denne helga, så det blir bare 2 netter til, det klarer vi sikkert (på en smal, smal sofa...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...