Gå til innhold

I natt hadde jeg SDDs verste mareritt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...både gubben og jeg brvåknet av at jeg ULTE et uartikulert og klagende UL -høyt og skremt!

jeg våknet helt skjelven og skremt -jeg drømte at alle rndt meg var overbevist om dattern min var dattern min -men bare jeg så at hun var en død dame som hadde forulykket i en grusom bilulykke - og hadde tatt min datters kropp. Sjukt.

Først lå det et tastatur, en telefon og et sort display slengt på gulvet i gangen - og det ringte.....og i displayet lyste det #Frøken 02" - - jeg ar helt skjelven. Og en kopimaskin reiste seg og tok et sånt volleyballdask på vår gamle tv - så den for bort og knuste den nye tv'en - mens man kunne se et glimt av denne jente-damen som lo ekkelt da tv'en gikk i svart.....

Så var jeg på rommet til Plutten (9) og der var det strødd med slike perler som man setter på hvite plater, dere vet - hele rommet var rasert og alt som kunne være i biter, var det - og gubben kjeftet på Plutten for at det ikke så ut - og hun så fortvilet på meg - og jeg skjønte jo at det måtte være 15-åringen (som var en død dame) - og jeg for opp på rommet hennes.... og der satt hun med ryggen til på et STRØKENT rom - og vugget på en dukke - og snudde seg mot meg - og gjorde babylyder, og prøvde å se søt ut - i det voksne døde ansiktet.

og jeg HYYYYYLTE!!! og våknet.

Dæven,

Skrevet

Å fytterakkern.. Det verste med sånne mareritt er at det ofte tar nesten hele dagen å få ristet av seg den gufne stemninga fra drømmen..

Håper dagen din tok seg opp og ble bedre!

Skrevet

Å fytterakkern.. Det verste med sånne mareritt er at det ofte tar nesten hele dagen å få ristet av seg den gufne stemninga fra drømmen..

Oj, det var en skikkelig skrekkopplevelse!

Det å drømme at noe viktig for en ikke er det det gir seg ut for, er det verste av alt. Den totale svikt i underlaget, liksom!

Fortell drømmen til mange! For hver gang blir det bedre.

(Medmindre du vil skrive den ned og gruble over hva den prøvde å si deg ...)

*hakke peiling*

Skrevet

Uffameg flisa, for en grusom drøm! Det likner den typen mareritt jeg kan få hvis jeg enten har spist altfor mye, eller er sjuk.

Krysser fingrene for at du skal få noen GODE drømmer i tiden framover!

Gjest Flystripa
Skrevet

*gulp*

Og jeg som trodde _min_ drøm i natt var rar og fæl...

Håper dagen i dag blir bedre enn natta var! Ha en flott dag :) Jeg mailer deg en fin link!

Skrevet

Uffameg flisa, for en grusom drøm! Det likner den typen mareritt jeg kan få hvis jeg enten har spist altfor mye, eller er sjuk.

Krysser fingrene for at du skal få noen GODE drømmer i tiden framover!

Det var nok straffa for at jeg åt opp resten av pizzaen før jeg la meg -og kjenenr meg litt urven i halsen også :)

Skrevet

ja -det er sant - ser det tydelig for meg - hehe, og i kveld er det Ghostwisperer...

Skrevet

Oj, det var en skikkelig skrekkopplevelse!

Det å drømme at noe viktig for en ikke er det det gir seg ut for, er det verste av alt. Den totale svikt i underlaget, liksom!

Fortell drømmen til mange! For hver gang blir det bedre.

(Medmindre du vil skrive den ned og gruble over hva den prøvde å si deg ...)

*hakke peiling*

jeg tror jeg hadde spist for mye pizza og så skal jeg til syden med de eldste døtrenene, og og og :) så ser jeg hver onsdag på Ghostwisperer - hehe

Skrevet

En fæl drøm, men hvor kommer SDD inn?

Han liker heller ikke spøkelses-småjenter :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Han liker heller ikke spøkelses-småjenter :)

Da tenkte jeg i helt feil baner. Det er ikke så lenge siden han beskrev et mareritt der kattepusen var etter han, så jeg prøvde iherdig å finne henne i drømmen din.

Skrevet

Åh fytt i katta for en fæl drøm! Jeg hadde en marerittaktig drøm i natt jeg også, men langt fra like grusom.

Drømte at vi var tre stykker som hadde startet band(!) og meldt oss opp til eksamen. En skulle synge, en spille trommer og jeg skulle spille piano. Noe jeg ikke kan, heller ikke i drømmen. Men planen var at jeg skulle lære meg det. Og vi inviterte hele slekta og venner for å høre på når vi skulle opp til eksamen i band. Men så glemte vi helt å øve, og dagen kom og jeg klarte selvfølgelig ikke å spille en eneste tone som lød rett. Og folk buet og sensor kjeftet og jeg var så flau!!

Skrevet

Å herregud, jeg blir redd bare jeg leser om det. Ikke rart du hylte.

*grøsser intenst*

Jeg er også urimelig redd for barnespøkelser.

Gjest Persille
Skrevet

Du har jo utrolig med fantasi da?

Jeg drømmer nesten aldri sånne ting som det der, verken positive eller negative ting. Altså drømmer som ikke er et snev av realistiske...

Kjedelig :(

Skrevet

Er du her enda?

Jada - det går bra! *skjelve* - og snart begynner Ghostwisperer på tv'en -og gubben er ute og går tur - BRRRR:

Skrevet

*gulp*

Og jeg som trodde _min_ drøm i natt var rar og fæl...

Håper dagen i dag blir bedre enn natta var! Ha en flott dag :) Jeg mailer deg en fin link!

TUsen hjertelig! :) hihi

Skrevet

Å herregud, jeg blir redd bare jeg leser om det. Ikke rart du hylte.

*grøsser intenst*

Jeg er også urimelig redd for barnespøkelser.

Også jeg som kjøpte sånne drømmefangere i Tyskland til oss alle.....mulig det har noe å si at de kostet 1€

Skrevet

Også jeg som kjøpte sånne drømmefangere i Tyskland til oss alle.....mulig det har noe å si at de kostet 1€

Vet du hva? Jeg har ei venninne som kjøpte en sånn drømmefanger - og fikk noen grusomme mareritt.

Hun påstår at de forsvant da hun kvittet seg med drømmefangeren igjen. Kanskje noen av dem virker omvendt? ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...