flisa Skrevet 22. november 2006 Forfatter Skrevet 22. november 2006 Vet du hva? Jeg har ei venninne som kjøpte en sånn drømmefanger - og fikk noen grusomme mareritt. Hun påstår at de forsvant da hun kvittet seg med drømmefangeren igjen. Kanskje noen av dem virker omvendt? ;o) Dæven! 0 Siter
nick Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Jada - det går bra! *skjelve* - og snart begynner Ghostwisperer på tv'en -og gubben er ute og går tur - BRRRR: Bra. Man leser så mye så mye rart på nettavisene. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=158354 0 Siter
flisa Skrevet 22. november 2006 Forfatter Skrevet 22. november 2006 Bra. Man leser så mye så mye rart på nettavisene. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=158354 Ja - skvatt jeg også - ekkelt. Det er rett over treningssenteret som døtrene mine bruker. Men jeg bor ikke i leilighet - heldigvis. Vemmelig sånt. 0 Siter
Lurveline Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 *grøsser* Det kan virke som at flisa har det litt stresset rundt seg for tiden, stemmer det? 0 Siter
flisa Skrevet 22. november 2006 Forfatter Skrevet 22. november 2006 *grøsser* Det kan virke som at flisa har det litt stresset rundt seg for tiden, stemmer det? *nikker veldig* har mange deadlines før jeg drar til syden 0 Siter
Mista nikket Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Vet du hva? Jeg har ei venninne som kjøpte en sånn drømmefanger - og fikk noen grusomme mareritt. Hun påstår at de forsvant da hun kvittet seg med drømmefangeren igjen. Kanskje noen av dem virker omvendt? ;o) Den var sikkert brukt og sendte drømmene ned igjen :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Å fy faen, for en horrordrøm! Nå reiste hårene seg i nakken og på armene mine! :-O 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 SKREKK OG GRU...... Sånne drømmer er guffene.... 0 Siter
morsan Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Ja - skvatt jeg også - ekkelt. Det er rett over treningssenteret som døtrene mine bruker. Men jeg bor ikke i leilighet - heldigvis. Vemmelig sånt. Skvatt jeg også! Når man "kjenner" damer i førtiåra som bor i Moss, vettø! ;-) Men det med leilighet stemte jo ikke. 0 Siter
mrxx Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Nå må du slutte å se på Åndenes makt og diverse program på Discovery:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.