Gå til innhold

I natt hadde jeg SDDs verste mareritt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du hva? Jeg har ei venninne som kjøpte en sånn drømmefanger - og fikk noen grusomme mareritt.

Hun påstår at de forsvant da hun kvittet seg med drømmefangeren igjen. Kanskje noen av dem virker omvendt? ;o)

Dæven!

Skrevet

*grøsser*

Det kan virke som at flisa har det litt stresset rundt seg for tiden, stemmer det?

Skrevet

*grøsser*

Det kan virke som at flisa har det litt stresset rundt seg for tiden, stemmer det?

*nikker veldig* :D har mange deadlines før jeg drar til syden :)

Skrevet

Vet du hva? Jeg har ei venninne som kjøpte en sånn drømmefanger - og fikk noen grusomme mareritt.

Hun påstår at de forsvant da hun kvittet seg med drømmefangeren igjen. Kanskje noen av dem virker omvendt? ;o)

Den var sikkert brukt og sendte drømmene ned igjen :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Å fy faen, for en horrordrøm! Nå reiste hårene seg i nakken og på armene mine! :-O

Gjest Underskrift
Skrevet

SKREKK OG GRU......

Sånne drømmer er guffene....

Skrevet

Ja - skvatt jeg også - ekkelt. Det er rett over treningssenteret som døtrene mine bruker. Men jeg bor ikke i leilighet - heldigvis.

Vemmelig sånt.

Skvatt jeg også!

Når man "kjenner" damer i førtiåra som bor i Moss, vettø! ;-)

Men det med leilighet stemte jo ikke.

Skrevet

Nå må du slutte å se på Åndenes makt og diverse program på Discovery:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...