Gjest Nysgjerrigpetrine Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Hvorfor brå flyttet kona hans ut? Noen som vet? Litt nysgjerrig ja. 0 Siter
Osiris Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Noen her på dol skrev noe om Halvard Flatland og Dorthe Skappel. Antar det er sant siden det ble sagt i tråden at det sto i Se og Hør. *ler* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Noen her på dol skrev noe om Halvard Flatland og Dorthe Skappel. Antar det er sant siden det ble sagt i tråden at det sto i Se og Hør. *ler* Men det er sant 0 Siter
flowy Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Men det er sant Ja, det mener jeg også. Det ER sant!! 0 Siter
Idéfix Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Ja, det mener jeg også. Det ER sant!! Jeg mener også at det er sant. I allefall er det det arbeidskolleger av dem ville ha det til. Men, man skal aldri være skråsikker, altså. 0 Siter
Gjest helt sant! Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Hallvard og Dorthe hadde seg på hytta til Hallvard. Noen tipset Se&Hør,som igjen tipset kona. Som tok de på fersken. Se&Hør har aldri skrevet om akkurat dette,de hadde en artikkel om at det var merkelig at Skappel ikke nevnte i God Kveld Norge at Hallvard og kona har gått fra hverandre. For hun er jo ellers flink til å si hvem som har gjort det slutt og blitt sammen. Dette er helt sant,har det fra sikre kilder. 0 Siter
meg__123! Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Hallvard og Dorthe hadde seg på hytta til Hallvard. Noen tipset Se&Hør,som igjen tipset kona. Som tok de på fersken. Se&Hør har aldri skrevet om akkurat dette,de hadde en artikkel om at det var merkelig at Skappel ikke nevnte i God Kveld Norge at Hallvard og kona har gått fra hverandre. For hun er jo ellers flink til å si hvem som har gjort det slutt og blitt sammen. Dette er helt sant,har det fra sikre kilder. tror ikke helt på det der jeg men.. 0 Siter
Gjest flere år Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Hallvard og Dorthe hadde seg på hytta til Hallvard. Noen tipset Se&Hør,som igjen tipset kona. Som tok de på fersken. Se&Hør har aldri skrevet om akkurat dette,de hadde en artikkel om at det var merkelig at Skappel ikke nevnte i God Kveld Norge at Hallvard og kona har gått fra hverandre. For hun er jo ellers flink til å si hvem som har gjort det slutt og blitt sammen. Dette er helt sant,har det fra sikre kilder. De har hatt forhold over mange år..Kunne godt ha tipset, men holder meg for god til det.. 0 Siter
Gjest hilsen slekta Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Hallvard og Dorthe hadde seg på hytta til Hallvard. Noen tipset Se&Hør,som igjen tipset kona. Som tok de på fersken. Se&Hør har aldri skrevet om akkurat dette,de hadde en artikkel om at det var merkelig at Skappel ikke nevnte i God Kveld Norge at Hallvard og kona har gått fra hverandre. For hun er jo ellers flink til å si hvem som har gjort det slutt og blitt sammen. Dette er helt sant,har det fra sikre kilder. du verden hva folk dikter opp 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.