Gå til innhold

Pris - jerntilskudd

Gjest Dårligrådfortiden

Anbefalte innlegg

Gjest Dårligrådfortiden
Skrevet

Hei!

Er det noen her inne som tilfeldigvis vet hvor mye det koster for Duroferon 100 mg jerntabletter på apoteket?

Kan jeg eventuelt finne dette på nettet noe sted?

Skrevet

Jada, så sløv jeg er, nå så jeg jo at det ikke strod pris. Beklager! Det pleier nemlig alltid og stå det på felleskatalogen.

Du kan ringe apoteket og spørre?

Skrevet

en boks med 100 tabletter koster litt over 60 kr. hvertfall der jeg kjøper det..

Gjest Dårligrådfortiden
Skrevet

en boks med 100 tabletter koster litt over 60 kr. hvertfall der jeg kjøper det..

Hei!

Tusen takk for svar! 60 kroner var jo ikke avskrekkende mye - jeg fryktet at de kostet atskillig mer (apotekene må vel operere med noenlunde samme priser?). Da har jeg akkurat råd til en boks - ypperlig! :-)

Skrevet

Hei!

Tusen takk for svar! 60 kroner var jo ikke avskrekkende mye - jeg fryktet at de kostet atskillig mer (apotekene må vel operere med noenlunde samme priser?). Da har jeg akkurat råd til en boks - ypperlig! :-)

ja de er ikke så dyre :) ble faktisk litt overrasket over prisen selv..

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...