Gå til innhold

Selvklebende bh. Får det ikke til! *argh*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faen altså!

Nå bestilte jeg Unbra, den selvklebende bh'en som skulle være så bra. Ble anbefalt av testpanet og greier, og så får jeg den faen ikke til å sitte!

Fulgte oppskriften også, tror ihvertfall det. Men selv om det virker som den sitter litt, så løsner det bare når jeg ikke holder på dem.

Får dere andre det til? Hva gjør jeg galt? Hvordan får jeg den til å sitte?

Kanskje jeg skal bruke superlim. Epoxy eller noe sånt, det som limes med det sitter som støpt. Men da får jeg den vel ikke av igjen...

Hjelpes, må visst sende den tilbake igjen. .-(

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

30

• hare1365380455

5

• hidi

4

• lalala1365380457

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det var jo høyst merkverdig og særdeles dårlig reklame for selgerne!

Har du ringt og spurt? Må si jeg hadde mine tvil, men trodde i det minste den ville sitte fast!

Ikke bruke superlim, amber sun...

Skrevet

Det var jo høyst merkverdig og særdeles dårlig reklame for selgerne!

Har du ringt og spurt? Må si jeg hadde mine tvil, men trodde i det minste den ville sitte fast!

Ikke bruke superlim, amber sun...

Jeg har ikke ringt dem nei. var akkurat og hentet den på posten.

Men det er sikkert noe jeg gjør feil, det var jo første gang jeg prøvde.

Noe må da funke. Et eller annet knep som noen andre vet om som får den til å sitte.

hehe neida, skal ikke bruke superlim. var bare noe jeg skrev i desperasjon. ;-P

Jeg får heller gå på julebordet med vanlig bh under kjolen hvis jeg ikke får det til å funke.

:-)

Skrevet

Jeg har ikke ringt dem nei. var akkurat og hentet den på posten.

Men det er sikkert noe jeg gjør feil, det var jo første gang jeg prøvde.

Noe må da funke. Et eller annet knep som noen andre vet om som får den til å sitte.

hehe neida, skal ikke bruke superlim. var bare noe jeg skrev i desperasjon. ;-P

Jeg får heller gå på julebordet med vanlig bh under kjolen hvis jeg ikke får det til å funke.

:-)

Du får nok hjelp når DOLfolket kommer hjem fra jobb etc.

Skrevet

Du får nok hjelp når DOLfolket kommer hjem fra jobb etc.

hehe ja.

Dol-orakelet er bra å ha. ;-P

Skrevet

Funker det ikke med diverse lim så får jeg gå bak deg og holde den på plass.

Skrevet

Dem, ikke den!

Skrevet

hehe det syns jeg var en god ide. ;-)

Tror jeg går for det jeg. *s*

Skrevet

Virket vel litt for godt til å være sant, ja. Og det står jo at den er selvklebende og man bare skal klæsje den på. Rart om det da skal være noen triks for å få den til å sitte. Du får prøve med dobbelsidig teip. ;-)

Skrevet

Virket vel litt for godt til å være sant, ja. Og det står jo at den er selvklebende og man bare skal klæsje den på. Rart om det da skal være noen triks for å få den til å sitte. Du får prøve med dobbelsidig teip. ;-)

Dobbelsidig teip ja.

Nei, hvis jeg ikke får det til så sender jeg den tilbake og får pengene igjen.

Skrevet

Hva er det på innsiden da?

Silikon.

Det er klebete, men ikke så mye at det henger syns jeg. :-(

hare1365380455
Skrevet

Det var merkelig.... Men det høres litt merkelig ut med en sånn bh. Kanskje den holdes oppe når du har klærne på? Eller faller den bare ned?

hare1365380455
Skrevet

Dobbelsidig teip ja.

Nei, hvis jeg ikke får det til så sender jeg den tilbake og får pengene igjen.

Ring og snakk med dem først, eller les på hjemmesiden om det står noen triks.

Skrevet

Huffda....men stod det ikke at den typen bh krever tettsittende topp? Har du prøvd med klær?

Skrevet

Sto det ikke noe om i annonsen at det fulgte med noe limgreier? Hvis det er det samme noen sendte link til for noen dager siden?

Ellers vet jeg ikke.

Skrevet

Det var merkelig.... Men det høres litt merkelig ut med en sånn bh. Kanskje den holdes oppe når du har klærne på? Eller faller den bare ned?

Jeg prøvde å ta på kjolen oppå, og den er tettsittende så det holdt litt på en måte. Men ikke sånn at det så fint ut syns jeg. Akkurat som om jeg ikke hadde bh på.

Jeg gjorde sikkert noe feil. Må prøve en gang til før jeg gir opp ihvertfall. :-)

Men kanskje jeg uansett må ha med en vanlig bh just in case. Hvis jeg danser den av f eks. ;-P

Skrevet

Ring og snakk med dem først, eller les på hjemmesiden om det står noen triks.

Ja, jeg får gjøre det.

Skrevet

Silikon.

Det er klebete, men ikke så mye at det henger syns jeg. :-(

Du er sikker på at du ikke bare har bestilt feil størrelse? At den er for liten f.eks?

Har du prøvd å ha den under en trang topp? Jeg har den fra lindex og den følger med spesiell tape, den sitter ikke kjempe godt men så fort jeg har en trangtopp over så sitter den fint.

Skrevet

Huffda....men stod det ikke at den typen bh krever tettsittende topp? Har du prøvd med klær?

Hadde på en tettsittende kjole ja. Men jeg syns ikke den sto så fint likevel.

Jeg skal nå prøve igjen da, og evt. ta kontakt med dem for å høre hva jeg gjorde feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...