Gå til innhold

Selvklebende bh. Får det ikke til! *argh*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sto det ikke noe om i annonsen at det fulgte med noe limgreier? Hvis det er det samme noen sendte link til for noen dager siden?

Ellers vet jeg ikke.

Fulgte ikke med noe lim nei.

Får ta kontakt med dem og høre hva jeg gjør feil.

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

30

• hare1365380455

5

• hidi

4

• lalala1365380457

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille
Skrevet

Silikon.

Det er klebete, men ikke så mye at det henger syns jeg. :-(

Hm...

Sånne ting sitter sjelden på meg, og jeg lurer på om det har noe med fett-laget, eller prosenten, i huden å gjøre?

Stay-up strømper sitter, men aldri stroppløse bh'er...

Skrevet

Du er sikker på at du ikke bare har bestilt feil størrelse? At den er for liten f.eks?

Har du prøvd å ha den under en trang topp? Jeg har den fra lindex og den følger med spesiell tape, den sitter ikke kjempe godt men så fort jeg har en trangtopp over så sitter den fint.

Det er en tettsittende kjole jeg skal ha over. Kjole over gjorde at den på en måte satt på og ihvertfall ikke datt av, men den fine kløften og formen som jeg hadde fått til med bh'en forsvant da jeg slapp taket, og kom heller ikke tilbake da kjolen kom på.

Det må jo være et eller annet clue. Får kanskje ta kontakt med dem og høre hva jeg gjør galt.

Skal prøve igjen før jeg sender tilbke ihvertfall.

Skrevet

Hm...

Sånne ting sitter sjelden på meg, og jeg lurer på om det har noe med fett-laget, eller prosenten, i huden å gjøre?

Stay-up strømper sitter, men aldri stroppløse bh'er...

Hm, det høres ut som meg. Jeg får også stay-ups til å sitte på, men ikke stroppeløse bh'er. Da sitter de ikke så fint som de skal.

Gjest Fuktighetskrem?
Skrevet

Har du fet bodylotion på deg? Du må være helt tørr og ren (for den typen jeg har i hvertfall, og den klistrer seg fast og holder hele kvelden).

Skrevet

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men jeg håper noen andre kan, for jeg har bestilt en sånn bh jeg også:)

Skrevet

Har du fet bodylotion på deg? Du må være helt tørr og ren (for den typen jeg har i hvertfall, og den klistrer seg fast og holder hele kvelden).

Jeg har ikke lotion på i det hele tatt. Og vasket meg først for sikkerhets skyld.

Kanskje jeg satte den på for snart etterpå, sånn at jeg var littegrann fuktig.?

Skrevet

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men jeg håper noen andre kan, for jeg har bestilt en sånn bh jeg også:)

Fortell hvordan du får det til når du får din da! :-)

Skrevet

Fortell hvordan du får det til når du får din da! :-)

Det skal jeg gjøre, men jeg er alle kløners dronning, så ikke forvent deg for mye:P

lalala1365380457
Skrevet

jeg mottok min idag jeg og, skyndta meg på butikken når samboern endelig kom hjem med bila!

den satt kjempegodt på til meg! kanskje du var for fuktig i huden da? eller at det var noe galt med din? vrengte du den og satte den på "på midten" først, for så å "vrenge den videre utover puppen"?

jeg var jo skikkelig bekymra for at den ikke skulle passe min E-cup byste, greit nok jeg fikk bittelitt todelt bryst, men det ble ikke synlig under kjole/topp.

Skrevet

Jeg prøvde å ta på kjolen oppå, og den er tettsittende så det holdt litt på en måte. Men ikke sånn at det så fint ut syns jeg. Akkurat som om jeg ikke hadde bh på.

Jeg gjorde sikkert noe feil. Må prøve en gang til før jeg gir opp ihvertfall. :-)

Men kanskje jeg uansett må ha med en vanlig bh just in case. Hvis jeg danser den av f eks. ;-P

"Men kanskje jeg uansett må ha med en vanlig bh just in case. Hvis jeg danser den av f eks. ;-P"

Ja - er det noen jeg kunne tenke meg greide å danse av seg behåen, så måtte det være deg. Hoho.

Men, så dumt at du ikke får den til å sitte, da. Nå er jeg litt avventende i forhold til om jeg skal anskaffe meg en sånn.

Skrevet

jeg mottok min idag jeg og, skyndta meg på butikken når samboern endelig kom hjem med bila!

den satt kjempegodt på til meg! kanskje du var for fuktig i huden da? eller at det var noe galt med din? vrengte du den og satte den på "på midten" først, for så å "vrenge den videre utover puppen"?

jeg var jo skikkelig bekymra for at den ikke skulle passe min E-cup byste, greit nok jeg fikk bittelitt todelt bryst, men det ble ikke synlig under kjole/topp.

Nå prøvde jeg igjen, og fikk det ikke til.

Har sendt mail til unbra for å spørre.

Men du skriver at du satte den på midten først, jeg satt den under og brettet den oppover. Sto det ikke at man skulle gjøre det i bruksanvisningen da?

Og det med delt bryst fikk jeg og. :-( Det er jo ikke noe fint.

Hm, lurer på hva de svarer.

Bra det funket på deg da! :-D

Skrevet

"Men kanskje jeg uansett må ha med en vanlig bh just in case. Hvis jeg danser den av f eks. ;-P"

Ja - er det noen jeg kunne tenke meg greide å danse av seg behåen, så måtte det være deg. Hoho.

Men, så dumt at du ikke får den til å sitte, da. Nå er jeg litt avventende i forhold til om jeg skal anskaffe meg en sånn.

haha ja, jeg ville ikke bli forundret om jeg gjorde nettopp det. Danset av meg bh'en altså. ;-P

Nå prøvde jeg forøvrig igjen, like lite hell denne gangen. Sendte en mail til unbra for å spørre.

Ser at lalala over her fikk den til å sitte kjempeflott, så kanskje det er jeg som gjør det feil.

Skrevet

Åh, nei.... :-((

Du bestilte og, ikke sant?

vel, jeg ser at lalala fikk det til kjemepbra. Så kanskje det bare er meg som gjør det feil.

Har sendt mail til dem nå for å spørre.

:-)

Skrevet

hei, nå prøvde jeg det du skrev, og satte den på på midten først før jeg vrengte den ut. Det funket mye bedre. Nå satt den faktisk såpass at jeg greide å få på meg toppen før den datt av, og i tillegg fikk jeg til en fin form på brystene, nesten som med vanlig bh.

Kanskje det bare er øvelse som må til, og i tillegg at jeg begynte feil når jeg begynte under brystet istedenfor midt på?

Får se hva de svarer på mailen og.

Men det er litt risky uansett, må kanskje ha med en vanlig bh ekstra just in case den detter av under julebordet. ;-P

Skrevet

Jeg får ny tilsendt uten ekstra kostnader!

Maken til flott kundeservice. De mente det var noe galt med produktet, sånn at det var for lite lim på. Og derfor fikk jeg den ikke til å henge.

Skrevet

Åh, nei.... :-((

Jeg mailet dem og sa at den ikke ville sitte på, så fikk jeg til svar at det var produksjonsfeil. Dermed skal jeg få en ny tilsendt kostnadsfritt. :-)

Det kaller jeg flott kundeservice! :-D

Skrevet

Det var merkelig.... Men det høres litt merkelig ut med en sånn bh. Kanskje den holdes oppe når du har klærne på? Eller faller den bare ned?

Jeg mailet dem og sa at den ikke ville sitte på, så fikk jeg til svar at det var produksjonsfeil. Dermed skal jeg få en ny tilsendt kostnadsfritt. :-)

Skrevet

Du er sikker på at du ikke bare har bestilt feil størrelse? At den er for liten f.eks?

Har du prøvd å ha den under en trang topp? Jeg har den fra lindex og den følger med spesiell tape, den sitter ikke kjempe godt men så fort jeg har en trangtopp over så sitter den fint.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...