Gå til innhold

Selvklebende bh. Får det ikke til! *argh*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm...

Sånne ting sitter sjelden på meg, og jeg lurer på om det har noe med fett-laget, eller prosenten, i huden å gjøre?

Stay-up strømper sitter, men aldri stroppløse bh'er...

Jeg mailet dem og sa at den ikke ville sitte på, så fikk jeg til svar at det var produksjonsfeil. Dermed skal jeg få en ny tilsendt kostnadsfritt. :-)

Det kaller jeg flott kundeservice! :-D

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

30

• hare1365380455

5

• hidi

4

• lalala1365380457

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det var jo høyst merkverdig og særdeles dårlig reklame for selgerne!

Har du ringt og spurt? Må si jeg hadde mine tvil, men trodde i det minste den ville sitte fast!

Ikke bruke superlim, amber sun...

Jeg mailet dem og sa at den ikke ville sitte på, så fikk jeg til svar at det var produksjonsfeil. Dermed skal jeg få en ny tilsendt kostnadsfritt. :-)

Skrevet

"Men kanskje jeg uansett må ha med en vanlig bh just in case. Hvis jeg danser den av f eks. ;-P"

Ja - er det noen jeg kunne tenke meg greide å danse av seg behåen, så måtte det være deg. Hoho.

Men, så dumt at du ikke får den til å sitte, da. Nå er jeg litt avventende i forhold til om jeg skal anskaffe meg en sånn.

hare1365380455
Skrevet

Det var godt! Har den holdbarhetstid denne bh'en, siden det er noe lim på mener jeg?

:)

lalala1365380457
Skrevet

Jeg får ny tilsendt uten ekstra kostnader!

Maken til flott kundeservice. De mente det var noe galt med produktet, sånn at det var for lite lim på. Og derfor fikk jeg den ikke til å henge.

så flott =) det virker som de er skikkelig serviceinnstillt ja =D

min satt så godt at jeg kunne strekke armene opp og ned og hoppet gjorde jeg også for å teste (og jeg har litt tung byste).. godt du fikk klarhet i hva problemet var da, og at de er så hjelpsomme! får du den i tid til julebordet nå? håper det iallefall =)

Skrevet

Ah - så bra. Helt Konge! :-)

Skrevet

Kuuuuuuuuult! :o)

Skrevet

Så kjempebra!!!

Da slipper du pupper som hopper ut under dansen og andre morsomme ting...

*søren, hrmp...*

Skrevet

Det var godt! Har den holdbarhetstid denne bh'en, siden det er noe lim på mener jeg?

:)

Det står at den kan vaskes 100 ganger.

Skrevet

så flott =) det virker som de er skikkelig serviceinnstillt ja =D

min satt så godt at jeg kunne strekke armene opp og ned og hoppet gjorde jeg også for å teste (og jeg har litt tung byste).. godt du fikk klarhet i hva problemet var da, og at de er så hjelpsomme! får du den i tid til julebordet nå? håper det iallefall =)

Det er nok sånn som din er den skulle være. Jeg kunne ikke slippe den med hendene engang før den datt av, langt mindre få på meg en topp uten at den skled av. Så det er nok en feil ja.

Håper jeg får den i tide. Jeg fikk den på få dager etter at jeg bestilte, og julebordet er neste lørdag. Så jeg får krysse fingrene. :-)

hare1365380455
Skrevet

Så kjempebra!!!

*søren, hrmp...*

Ja, søren!

Det skulle jo være litt av underholdningen her en kveld... ;)

Skrevet

Så kjempebra!!!

*søren, hrmp...*

hahaha ja. Det kunne jo blitt noen morsomme situasjoner av det og.

Men nå var jeg med og laget morsom "situasjon" på julebordet ifjor, så kanskje det er kanskje noen andre sin tur til å gjøre det iår. ;-P

Så jeg får satse på å holde puppene innendørs, for å si det sånn. *ler*

Skrevet

Ja, søren!

Det skulle jo være litt av underholdningen her en kveld... ;)

Husk at jeg datt ned og ødela et bord ifjor hare, kan ikke flashe puppene iår da vettu.

;-P

hare1365380455
Skrevet

Husk at jeg datt ned og ødela et bord ifjor hare, kan ikke flashe puppene iår da vettu.

;-P

Ok da, vi får finne på noe annet... :D

lalala1365380457
Skrevet

Det er nok sånn som din er den skulle være. Jeg kunne ikke slippe den med hendene engang før den datt av, langt mindre få på meg en topp uten at den skled av. Så det er nok en feil ja.

Håper jeg får den i tide. Jeg fikk den på få dager etter at jeg bestilte, og julebordet er neste lørdag. Så jeg får krysse fingrene. :-)

ja da var det nok noe veldig rart med den ja!

Vil tro du får den tidsnok da, så flott =) Var kjempefint å kunne gå uten den stygge stroppen på ryggen iallefall! Ble kjempemye finere =D

Skrevet

Hvor kjøper man sånn en? Bare på nett?

www.unbra.no

De selger en på Lindex og, men den var visst ikke like bra.

Skrevet

Det står at den kan vaskes 100 ganger.

Pst hare! den ser neppe innsiden av en vaskemaskin. altfor dyr! Maks at den pusses litt etter bruk.

ikke si det videre....

*LOL*

Skrevet

Du bestilte og, ikke sant?

vel, jeg ser at lalala fikk det til kjemepbra. Så kanskje det bare er meg som gjør det feil.

Har sendt mail til dem nå for å spørre.

:-)

Ja, jeg bestilte, men tok den andre typen. Hvis jeg ikke husker helt feil, så bestilte du den billigste? Jeg bestilte den i ren silikon (kosta noen kroner mer). Du får overbringe "bruksanvisningen" her inne ;-)

Skrevet

Ah, svarte deg før jeg så din siste beskjed. Så bra at det var en feil på den da (misforstå meg rett;-)). Da var det forhåpentligvis ikke et bomkjøp likevel!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...