Gå til innhold

Nå gir jeg opp. Advarsel: Sutreinnlegg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gikk skeis igjen. Som alltid.

Bare godt det ble sånn før jeg ble skikkelig forelska.

To fine dater, jeg inviterte først, også inviterte han. Men så ringer han idag og sier at han ikke syns vi skal treffes på den måten mer.

Selvtilliten min har fått seg nok en liten knekk. Men jeg vet jo at det ikke er meg det er noe galt med, det bare klaffer ikke. Men det er bare så sinnsykt typisk!

Grr!! Måtte bare få det ut.

Nå flytter jeg til Nordpolen.

Skrevet

Jeg tror faktisk Nordpolen er et ganske fint sted om sommeren.

Skrevet

Jeg tror faktisk Nordpolen er et ganske fint sted om sommeren.

Ikke sant? Det frister mer og mer.

Skrevet

Sa han noen grunn da?

Nei. Men det lå litt mellom linjene at han ikke fikk de store følelsene, selv om vi hadde god kontakt. Han gav litt blandede signaler på datene merket jeg, var litt tilbakeholden når jeg forsøkte å flørte litt, uten å trekke seg. Han tok bare ikke særlig initiativ selv.

Jaja. Bedre å stoppe her, enn å falle hardt og ende opp med en skikkelig kjærlighetssorg.

Men nå føler jeg mest for å ikke å ha mer med gutter å gjøre på et par måneders tid.

Skrevet

Nei. Men det lå litt mellom linjene at han ikke fikk de store følelsene, selv om vi hadde god kontakt. Han gav litt blandede signaler på datene merket jeg, var litt tilbakeholden når jeg forsøkte å flørte litt, uten å trekke seg. Han tok bare ikke særlig initiativ selv.

Jaja. Bedre å stoppe her, enn å falle hardt og ende opp med en skikkelig kjærlighetssorg.

Men nå føler jeg mest for å ikke å ha mer med gutter å gjøre på et par måneders tid.

Da var det i hverfall en ærlig type som ikke utnyttet situasjonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...