Gå til innhold

Snart skal jeg hjem

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

Om noen dager skal jeg hjem og gjett om jeg gleder meg;) Jeg skal bli hjemme en god stund denne gangen og jobbe med oppgaver derfra.

Jeg har hatt en tøff tid med mye jobbing, men utrolig spennende også. I morgen er det Thanksgiving og jeg er invitert til veilederen min som er verdenskjent forsker sammen med sin mann. Det blir spennende selskap selvom jeg har sommerfugler i magen over å være med på slikt;) Heldigvis drar vi to sammen fra New York. En norsk professor blir sammen med meg.

Doktoronline er ikke lenger det medisinske forumet det var for meg i en tid noen år tilbake da jeg hadde problemer med helsen. Nå er det en avkobling i ny og ne og det blir mindre og mindre. Seriøsiteten er ikke den samme.

Det kan hende at jeg titter innom av og til, men fra nå av blir jeg ikke lenger..

Skrevet

Blir du "gode gamle Bebba" igjen da eller?

Hva er dette "bebba" greiene?

Skrevet

Så koselig da. Jeg og Johnny skal også på den middagen. Kanskje vi sees. :-)

Skrevet

Så koselig da. Jeg og Johnny skal også på den middagen. Kanskje vi sees. :-)

Jeg er leid inn for å strippe under den middagen.

Skrevet

Blir du "gode gamle Bebba" igjen da eller?

Det kan vel godt hende ja. Hun vil nok ihvertfall finne et bebba-aktig nick vil jeg tro.

Skrevet

Jeg er leid inn for å strippe under den middagen.

Yes! Var redd det kunne bli litt tørt, men nå blir det jo virkelig action.

Gjest hilsen en av dine mailvenninner
Skrevet

koselig det! Velkommen hjem og lykke til med oppgaven!

Skrevet

God tur over Atlanteren! Fly forsiktig! :o)

Er bebba pilot og nå??

Skrevet

Nei, kan du skjønne det?

Eh nei, derfor jeg spurte. Vet ikke hvem det er og hvorfor det er så viktig.

Men ok, hvis ingen vil svare så.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...