Gå til innhold

Hvilke negative sider...

Anbefalte innlegg

Gjest jobbsøker
Skrevet

...er "best" å si om seg selv på et jobbintervju?

Skrevet

Det har jeg tenkt på også - det blir vel kanskje dumt å si:

"jeg blir så oppslukt av arbeidet at jeg glemmer å gå hjem" :)

Gjest jobbsøker
Skrevet

Det har jeg tenkt på også - det blir vel kanskje dumt å si:

"jeg blir så oppslukt av arbeidet at jeg glemmer å gå hjem" :)

Hehe, det er vel kanskje litt lite troverdig!? og egentlig ikke så negativt ;)

Skrevet

kommer jo litt an på hva slags jobb det er. Jeg hadde vel sagt som sant er at jeg er litt distre (egentlig veldig veldig distre men kan jo pynte litt på det).

Men om jobben din innebærer en stor risiko ved å være distre så ikke si det- og ikke ta jobben heller;)

Skrevet

Hehe, det er vel kanskje litt lite troverdig!? og egentlig ikke så negativt ;)

*kremt* jeg er faktisk sånn....:)

Gjest piamoran
Skrevet

Negative sider kan være at du er sta. Staheten blir da skjøvet til noe positivt. I den forbindelse med at du ikke gir deg så lett, du står på, og er sta av den grunn.

Ellers er det alltid vanskelig å komme med negative uttalelser om seg selv, spesielt hvis du ønsker jobben mye.

Skrevet

Oftest finnes det personlighetstrekk som ikke ofte oppfylles samtidig.

De mest kreative er sjelden de beste ferdigstillerne.

De med mest overblikk har ikke bestandig mest sans for detaljer osv osv

Om du kommer inn på slike egenskaper, kan du antyde noe om deg selv på godty og vondt.

Feks:

"Jeg er nok mer utvikler/idemaker/ingeniør enn ferdigstiller".

Dette kan være klokt å si om det er en inovatør som søkes.

Uansett blir det galt i lengden om en fremstiller seg som noe en ikke er og som i tillegg ikke passer for jobben.

Gjest jobbsøker
Skrevet

kommer jo litt an på hva slags jobb det er. Jeg hadde vel sagt som sant er at jeg er litt distre (egentlig veldig veldig distre men kan jo pynte litt på det).

Men om jobben din innebærer en stor risiko ved å være distre så ikke si det- og ikke ta jobben heller;)

Dette er i en klesbutikk.. og jeg er fakta distré.hehe..glemmer litt lett... men da kan jeg jo si at derfor er jeg flink til å skrive ned ting :P Går det an?? Hehe, jeg syns dette er skikkelig vrient!

Gjest jobbsøker
Skrevet

*kremt* jeg er faktisk sånn....:)

Hehe, er du? Da trives du sikkert kjempe godt i jobben din da ;)

Skrevet

Dette er i en klesbutikk.. og jeg er fakta distré.hehe..glemmer litt lett... men da kan jeg jo si at derfor er jeg flink til å skrive ned ting :P Går det an?? Hehe, jeg syns dette er skikkelig vrient!

Er du sta?. Det kan jo være en egenskap man kan si at man har, uten at det er så veldig negativt bestandig.

Eller du kan si som en negativ egenskap at " Det er vanskelig for meg å finne negative ting om meg selv". Da får du garantert jobben ;).

Skrevet

Hehe, er du? Da trives du sikkert kjempe godt i jobben din da ;)

Ja gjør det -går på 21.året så...:)

Gjest jobbsøker
Skrevet

Er du sta?. Det kan jo være en egenskap man kan si at man har, uten at det er så veldig negativt bestandig.

Eller du kan si som en negativ egenskap at " Det er vanskelig for meg å finne negative ting om meg selv". Da får du garantert jobben ;).

Tror ikke jeg vil si at jeg syns det er vanskelig.. for det handler om selvinnsikt..Har jo noen negative sider, men ikke gøy å si det på et jobbintervju..hehe.. men ja, jeg kan være sta! Så jeg kan si det! :) Takk

Gjest jobbsøker
Skrevet

Ja gjør det -går på 21.året så...:)

Herlig!! :)

Skrevet

Dette har jeg sagt (fikk jobben).

"Er jeg i litt dårlig humør så blir jeg stille, og folk kan legge merke til det. Heldigvis er jeg sjelden i dårlig humør da!"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...