Gå til innhold

Kredittkort i Skandiabanken

Anbefalte innlegg

Gjest Kreditta
Skrevet

Kan jeg få kun kredittkort i Skandiabanken? Altså bestille kredittkort der, men beholde mine andre kontoer i DnB?

Gjest mandolina
Skrevet

Du kan få vanlig konto i Skandiabenken og deretter kredittkort, innbetalinger til kreditkortkontoen kan kun skje fra fra en annen Skandiabankkonto.

se.skandiabanken.no.

Hilsen

Skrevet

Både ja og nei.

Du kan beholde alle dine konti i DnB, men du må åpne en vanlig konto i Skadiabanken for å få kredittkort der i tillegg. Men det er jo grei skuring.

Gjest mandolina
Skrevet

Skandiabanken er et alternativ til DnB, ikke en kredittinstitusjon.

Ønsker du _bare_ kredittkort kan du få det på http://www.gebyrfri.no f.eks.

Forskjellen er at rentene på gebyrfri.no er omtrent dobbelt så høye som rentene Skandiabanken beregner seg.

Hilsen

Gjest Persille
Skrevet

Forskjellen er at rentene på gebyrfri.no er omtrent dobbelt så høye som rentene Skandiabanken beregner seg.

Hilsen

Men Skandiabanken er en bank, på lik linje som andre - og skal du ha kreditt der, så må du ha andre konti der også.

Personlig hater jeg virkelig DnB, og har brukt Skandia i mange år - så jeg anbefaler et bytte!

Men ellers; ja, du kan ha kredittkonto der - og så mange konto du vil i andre banker.

Gjest Persille
Skrevet

Både ja og nei.

Du kan beholde alle dine konti i DnB, men du må åpne en vanlig konto i Skadiabanken for å få kredittkort der i tillegg. Men det er jo grei skuring.

Man får ikke kredittkort, man får en kredittkonto.

Gjest mandolina
Skrevet

Man får ikke kredittkort, man får en kredittkonto.

Skandiabanken har nylig lansert et nytt kort og kaller det kredittkort.

Årsgebyr på kredittkort er kr 50,00 og årsgebyr på Visa/bankkort er kr 250,00.

Se www.skandiabanken.no.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...