Gjest Kreditta Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Kan jeg få kun kredittkort i Skandiabanken? Altså bestille kredittkort der, men beholde mine andre kontoer i DnB? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Du kan få vanlig konto i Skandiabenken og deretter kredittkort, innbetalinger til kreditkortkontoen kan kun skje fra fra en annen Skandiabankkonto. se.skandiabanken.no. Hilsen 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Skandiabanken er et alternativ til DnB, ikke en kredittinstitusjon. Ønsker du _bare_ kredittkort kan du få det på http://www.gebyrfri.no f.eks. 0 Siter
Gyda Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Både ja og nei. Du kan beholde alle dine konti i DnB, men du må åpne en vanlig konto i Skadiabanken for å få kredittkort der i tillegg. Men det er jo grei skuring. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Skandiabanken er et alternativ til DnB, ikke en kredittinstitusjon. Ønsker du _bare_ kredittkort kan du få det på http://www.gebyrfri.no f.eks. Forskjellen er at rentene på gebyrfri.no er omtrent dobbelt så høye som rentene Skandiabanken beregner seg. Hilsen 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Forskjellen er at rentene på gebyrfri.no er omtrent dobbelt så høye som rentene Skandiabanken beregner seg. Hilsen Men Skandiabanken er en bank, på lik linje som andre - og skal du ha kreditt der, så må du ha andre konti der også. Personlig hater jeg virkelig DnB, og har brukt Skandia i mange år - så jeg anbefaler et bytte! Men ellers; ja, du kan ha kredittkonto der - og så mange konto du vil i andre banker. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Både ja og nei. Du kan beholde alle dine konti i DnB, men du må åpne en vanlig konto i Skadiabanken for å få kredittkort der i tillegg. Men det er jo grei skuring. Man får ikke kredittkort, man får en kredittkonto. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Man får ikke kredittkort, man får en kredittkonto. Skandiabanken har nylig lansert et nytt kort og kaller det kredittkort. Årsgebyr på kredittkort er kr 50,00 og årsgebyr på Visa/bankkort er kr 250,00. Se www.skandiabanken.no. Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.