Gå til innhold

Upassende av legen min?Hva syns du

Anbefalte innlegg

Skrevet

Absolutt upassende, men jeg tror ikke han mente noe alvorlig med det. Sikkert bare et forsøk på "small-talk".

Skrevet

Jeg tror ikke du skal legge noe i det. Om man legger noe i alle slike ting så blir man gal. Mye enklere å overse.

Gjest annlovinda
Skrevet

Det hadde jeg nok ikke reagert på i det hele tatt.

Skrevet

Litt teit kommentar, men ville ikke ha brydd meg mer med det. Siden det var en vikar så treffer du ham vel neppe igjen.

Gjest Humlepungen
Skrevet

Legen min kommenterer alltid godstasen min når jeg ruller den ut for ham. De positivt ladede adjektivene formelig hagler på legekontoret, og han tar seg god tid. Enkelte ganger roper han også på søster Snefrid så hun kan komme og se.

Tror det der er helt normalt. Negativt ville det først vært hvis han f.eks. sa "Ja, her var det bush i dag også ... på tide å ta seg sammen".

Selv om ærlighet varer lengst og alt det der, og han ville hatt rett.

*lol*

Gjest Humlepungen
Skrevet

Rart . . var han på din egen alder?

Han var vel kanskje 7-9 år eldre enn meg. Jeg er i slutten av tjueårene.

Skrevet

Legen min kommenterer alltid godstasen min når jeg ruller den ut for ham. De positivt ladede adjektivene formelig hagler på legekontoret, og han tar seg god tid. Enkelte ganger roper han også på søster Snefrid så hun kan komme og se.

Tror det der er helt normalt. Negativt ville det først vært hvis han f.eks. sa "Ja, her var det bush i dag også ... på tide å ta seg sammen".

Selv om ærlighet varer lengst og alt det der, og han ville hatt rett.

Herlighet altså - du er bare ikke SANN!!!

*flire*

Skrevet

Jeg ville ikke reagert så veldig på det.

Hm...sist jeg var hos legen måtte jeg ligge på benken med bare trusa på. Da kommenterte legen trusa: "ja den gir ikke mye varme til vinteren."

haha jeg bare lo jeg, og sa noe sånt som at "hehe nei, det er vel så det. men det er vel ikke akkurat meningen heller da."

:-)

Gjest girl with no name
Skrevet

Ta det bare som en kommentar! Jeg har selv ofte fått høre at jeg har så deilig og myk hud når jeg er til undersøkelser. Har aldri tenkt over at det kan tas galt opp, tar det som en kompliment. Kvinnelige leger/fysioterapeuter bemerker det også, så kanskje derfor jeg ikke reagerer. Men en føler på seg om noen går over streken, enkelte kan en tåle mer av enn andre.

Skrevet

For min del var det upassende.

Å stryke lett oppover leggen din etter han har undersøkt deg og gi den kommentaren der, hører ikke hjemme hos en lege.

Jeg ville følt meg svært utilpass.

Skrevet

Det kommer helt an på hvordan legen er ellers.

Hadde det vært legen min så hadde det ikke gjort meg noe, men med andre leger hadde sikkert jeg også reagert på det.

Skrevet

Jeg ville ikke reagert så veldig på det.

Hm...sist jeg var hos legen måtte jeg ligge på benken med bare trusa på. Da kommenterte legen trusa: "ja den gir ikke mye varme til vinteren."

haha jeg bare lo jeg, og sa noe sånt som at "hehe nei, det er vel så det. men det er vel ikke akkurat meningen heller da."

:-)

*Hehe*

Jeg var hos legen forleden og fikk fryst bort noen kjønnsvorter. Da han satt der mellom beina mine og konsentrerte seg for å se skikkelig mens han sprayet (?) så utbrøt han plutselig:"Jeg blir så sliten i øynene, jeg må visst skaffe meg lesebriller!" Jeg lo så jeg trodde jeg skulle ramle ut av stolen! :o)

Han er forøvrig like gammel som meg og skikkelig trivelig og han merket nok at jeg er forholdsvis avslappet selv i gu-stolen. :o)

Skrevet

*Hehe*

Jeg var hos legen forleden og fikk fryst bort noen kjønnsvorter. Da han satt der mellom beina mine og konsentrerte seg for å se skikkelig mens han sprayet (?) så utbrøt han plutselig:"Jeg blir så sliten i øynene, jeg må visst skaffe meg lesebriller!" Jeg lo så jeg trodde jeg skulle ramle ut av stolen! :o)

Han er forøvrig like gammel som meg og skikkelig trivelig og han merket nok at jeg er forholdsvis avslappet selv i gu-stolen. :o)

haha utrolig!

Du, kan du sende meg en mail? Jeg må spørre deg om noe. :-)

[email protected]

(hele linja må med)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...