Gå til innhold

sms...hva tror dere?

Gjest lykkelig+forelska

Anbefalte innlegg

Gjest lykkelig+forelska
Skrevet

jeg var ute med en fyr på fredag. Jeg har vært hemmelig interessert i han i en god stund. Vi kjenner hverandre litt fra før. _Jeg_ synes at daten gikk kjempe bra, og jeg sa til han at jeg syntes det var kjempe koselig. Han sa det samme. På lørdagen sendte jeg en sms, der jeg takket for kvelden før, at jeg hadde kost meg masse og at vi ses. Han svarte ganske kjapt tilbake. Han skrev at han syntes det hadde vært kjempe kjekt og at vi ses. (Vi treffes regelmessig i forbindelse med noe annet) Jeg hadde håpet på at han skulle fylle noe mer til, feks at han håpet at vi kunne gjøre noe lignende igjen en annen dag. Meldingen jeg fikk av han var jo positiv og han hadde jo kost seg, men jeg skulle liksom ønske at han skrev noe mer enn det jeg skrev... Tror dere han er interessert? *klarer ikke vente stort lenger!*

lalala1365380457
Skrevet

mannfolk bruker ikke tenkte like mye rundt sånt tror jeg og legger ikke like mye omtanke i meldinger, så det kan godt tenkes han er interessert selv om han kun kom med et knapt svar =)

lykke til! deilig å være forelska..savner nyforelskelsen jeg!

Skrevet

Det er ikke for å være negativ, men det er ikke så lett å tro noe som helst utifra en sånn melding. Men det kan jo tenkes at han ikke helt visste hva han skulle skrive, og at han innerst inne ønsket at du skulle svare på meldingen... Men JA, jeg skjønner at du holder på å "dø" av nysgjerrighet, og at du har problemer med å skjønne hva han la i meldingen.

Gjest lykkelig+forelska
Skrevet

Det er ikke for å være negativ, men det er ikke så lett å tro noe som helst utifra en sånn melding. Men det kan jo tenkes at han ikke helt visste hva han skulle skrive, og at han innerst inne ønsket at du skulle svare på meldingen... Men JA, jeg skjønner at du holder på å "dø" av nysgjerrighet, og at du har problemer med å skjønne hva han la i meldingen.

synes det var litt teit av han på en måte... han kunne jo enten gitt meg et skikkelig bra svar hvis han faktisk er interessert, eller eventuelt et dårlig, hvis han ikke var det.

Og ang det at mannfolk ikke tenker så mye over slike ting: Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan de ikke tenker over slike ting! Er man forelska, tenker man jo over slikt! *rister på hodet*

Skrevet

synes det var litt teit av han på en måte... han kunne jo enten gitt meg et skikkelig bra svar hvis han faktisk er interessert, eller eventuelt et dårlig, hvis han ikke var det.

Og ang det at mannfolk ikke tenker så mye over slike ting: Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan de ikke tenker over slike ting! Er man forelska, tenker man jo over slikt! *rister på hodet*

;-) Jeg føler med deg! Du høres ut som meg for 6-7 år siden:) Gutter er av og til helt ufattelige på dette området. Lykke til videre!!!

Skrevet

mannfolk bruker ikke tenkte like mye rundt sånt tror jeg og legger ikke like mye omtanke i meldinger, så det kan godt tenkes han er interessert selv om han kun kom med et knapt svar =)

lykke til! deilig å være forelska..savner nyforelskelsen jeg!

Deilig...og utrolig frustrerende av og til;-)

lalala1365380457
Skrevet

Deilig...og utrolig frustrerende av og til;-)

hehe, så absolutt! altoppslukende og veldig frustrerende til tider

Skrevet

Kanskje han tenker det samme om deg?

At du burde ha skrevet noe mer om du var interessert.

Er ikke bare mannfolka som skal vise interesse vettu.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...