Gå til innhold

hrmpft..

Gjest trultemor26

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26
Skrevet

Kan snuppemora mi sovne snart sånn at jeg får sove litt også?

Hadde vært fint.

Gjest tynn tråd
Skrevet

Som jeg bruker å si til mine barn: Kan dere legge dere snart for mamma er trøtt....."

:)

Gjest trultemor26
Skrevet

Som jeg bruker å si til mine barn: Kan dere legge dere snart for mamma er trøtt....."

:)

Hun våkna rett før jeg hadde tenkt til å gå og legge meg.. typisk. Har holdt seg våken noen timer nå. Jeg hører på callingen at hun driver og romsterer hele tida, helt til hun blir lei og begynner å hyle. Har fått vært oppe litt så nå håper jeg hun sovner snart igjen..

Det var forsåvidt bra hun våkna før jeg hadde lagt meg enn rett etter jeg hadde sovna da.

Gjest tynn tråd
Skrevet

Hun våkna rett før jeg hadde tenkt til å gå og legge meg.. typisk. Har holdt seg våken noen timer nå. Jeg hører på callingen at hun driver og romsterer hele tida, helt til hun blir lei og begynner å hyle. Har fått vært oppe litt så nå håper jeg hun sovner snart igjen..

Det var forsåvidt bra hun våkna før jeg hadde lagt meg enn rett etter jeg hadde sovna da.

Ja DET er tungt når man først har sovnet! Så sånn sett ser du jo det positive i situasjonen:) Håper dere får nattero snart. Skulle gjerne sovet selv, men da jeg la meg var jeg *plutselig* så helt usannsynlig våken! hrmft ja...

Skrevet

Kanskje hun sover litt lengre i morgen?

Skrevet

Det er nok svært viktig å planlegge det slik at du kan hvile og sove sammen med barnet. Er for gjort å gå i den fella at man skal bare gjøre ditt og datt før man skal slappe av litt og så går tiden for fort og barnet våkner igjen.

Gjest trultemor26
Skrevet

Det er nok svært viktig å planlegge det slik at du kan hvile og sove sammen med barnet. Er for gjort å gå i den fella at man skal bare gjøre ditt og datt før man skal slappe av litt og så går tiden for fort og barnet våkner igjen.

Hu pleier å sove hele natta da, hva det var i går vet jeg ikke.

På dagen er hun i barnehagen mens jeg er hjemme og sover og slapper av, så jeg får nok søvn og hvile (er gravid så jeg trenger masse søvn).

Men ellers er jeg helt enig med deg.

Skrevet

Hu pleier å sove hele natta da, hva det var i går vet jeg ikke.

På dagen er hun i barnehagen mens jeg er hjemme og sover og slapper av, så jeg får nok søvn og hvile (er gravid så jeg trenger masse søvn).

Men ellers er jeg helt enig med deg.

Gravid igjen?....hmm, svarte som du puler da:-)

Det er svært viktig å ta vare på seg selv oppe i småbarnsperioden og enda vigtigere nå når du er gravid. Det er en svært slitsom periode du er inne i, så nok søvn er et must:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...