Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egentlig skulle jeg, med min høyde, brukt noe annet enn joggesko og vintergoretexsko.

Jeg hadde også virket litt mer 'voksen' og mindre subbete med litt hæler. Litt mer 'dame', liksom. Tror jeg.

Men jeg likner mest på Bambi på glattisen med høyhælte sko.

Er dette en treningssak? Hvilke bør jeg evt begynne med?

Skrevet

Det er en treningssak. :)

Jeg har noen utesko-hele-året-bortsett-fra-vinteren som også funker som innesko på jobb, fra Marc Bohan. De har litt tjukk hæl og er kjempegode å gå i.

Hilsen ei annen som aldri runda 1,60 ;)

Skrevet

Men kilhæl er jo bare grusomt stygt da! *Grøsser*

Næmen, Lillemus, da.. Ikke liker du buksa oppi støvlettene og nå liker du ikke kilehæl, heller. Det er du som er helt ute, altså. ;) Fant du noen sko til den fine, kjolen forresten?

Skrevet

Det er en treningssak. :)

Jeg har noen utesko-hele-året-bortsett-fra-vinteren som også funker som innesko på jobb, fra Marc Bohan. De har litt tjukk hæl og er kjempegode å gå i.

Hilsen ei annen som aldri runda 1,60 ;)

Ikke runda 160, sier du?

Flaggstang! :-)

Skrevet

Ikke runda 160, sier du?

Flaggstang! :-)

Åh...sånn å forstå ;)

Skrevet

Å gå med høye hæler er en tilvenningssak og treningssak.

Det kan være greit å begynne med noen som har litt brede hæler slik at du har litt støtte i dem. Ikke sats på tynne og veldig høye hæler med en gang!

Skrevet

Næmen, Lillemus, da.. Ikke liker du buksa oppi støvlettene og nå liker du ikke kilehæl, heller. Det er du som er helt ute, altså. ;) Fant du noen sko til den fine, kjolen forresten?

*Snøft* Kilhæl har jeg aldri likt og jeg har sagt det her inne før og. :o)

Nei, jeg har ikke funnet noen sko til kjolen min, men jeg har et par lekre selskapsstøvletter som jeg kan bruke til - bare synd skjørtet er helt fotsidt så de ikke kommer til sin rett! :o)

Skrevet

*Snøft* Kilhæl har jeg aldri likt og jeg har sagt det her inne før og. :o)

Nei, jeg har ikke funnet noen sko til kjolen min, men jeg har et par lekre selskapsstøvletter som jeg kan bruke til - bare synd skjørtet er helt fotsidt så de ikke kommer til sin rett! :o)

*knis* Ja, det var synd. Men det høres skikkelig fint ut med støvletter. Hvis du vil at de skal komme til sin rett, kan du jo kanskje vurdere å bruke utenpå buksa ved en annen anledning. :)

Gjest En svarer
Skrevet

Har svar blitt redigert bort i denne tråden, eller ser jeg syner? trodde nemlig jeg svarte i denne tråden, et helt normalt svar (fra en helt normal person! ;)

Men ser ikke dette svaret her nå? er det noen som mente at jeg ikke hadde noe fornuftig å komme med angående høye hæler? ;o)

Kanskje jeg bare trodde jeg svarte, glemte å trykke på sendknappen eller noe? Litt småshizofren-paranoid her nå altså! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...