Gå til innhold

Julebakst.... når begynner dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Apropos tråden lenger nede om kakebokser....

Er det for tidlig å lage småkaker til jul allerede nå?

Har mye tid til overs neste uke, så det ville vært perfekt å begynne med kakebakingen. Men jeg vil jo ikke at de skal bli vonde til romjula. Har ikke særlig erfaring med sånt, så derfor spør jeg dere: er det for tidlig?

Skrevet

Det er vel i tidligste laget, men småkaker holder seg jo normalt sett lenge. Tror jeg drøyer det 2-3 uker til:-)

Skrevet

Julekaker holder seg lenge. Du kan også f.eks. lage smultringer eller kransekake - det fryser du bare.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

sikkert ikke for tidlig! Jeg baker aldri, men elsker julekaker. Spiser opp alt jeg kommer over i juleselskaper.

Og får gjerne rester langt ut i januar. Glir ned som bare det. Ingen usmak!

Skrevet

Vi har alt laget hvite kakemenn og pepperkaker vi! Grunnen er at ungene bor halve tiden hos pappan så det vi skal rekke hos meg må vi begynne tidlig med.

Skrevet

Kom i gang du, det skal jeg til uka. Holder seg fint til jul, noe kan du jo legge i fryseren om det er myke kaker. Det gjør jeg med Sjokoladerisbollene, sirupskaka og Mor Monsen. De tørre holder seg lenge.

Skrevet

Jeg begynner like før julaften..når bakeriene selger på tilbud :-)

Skrevet

Jeg begynner like før julaften..når bakeriene selger på tilbud :-)

Hehe, litt som meg du altså :) Men jeg baker litt også.

Skrevet

Det er kanskje litt tidlig? Men bare dersom du skal spare alt til jul. Det er gjerne i adventstida at det smaker med småkaker. Jeg lager mitt om ett par uker, men det er fordi tida ikke strekker til før.

Skrevet

Hehe, litt som meg du altså :) Men jeg baker litt også.

Jeg lager kun delfiakake jeg. Den må vi bare ha:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...