Gå til innhold

Skritteller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte kjøpe meg en skritteller for å få litt mer fart på rumpa mi. Er det noen av dere som bruker skrittellere? Hvilken? Hvor mange skritt går dere per dag??

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

10

• flisa

6

• hare1365380455

5

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg bruker Omron, som vant testen på Tv2 Hjelper Deg.

Går fra 12000-18000 skritt om dagen. I helga ble det bare 6000 pr. dag dog...

Skrevet

Har prøvd skritteller ja. Etter endt arbeidsdag var jeg oppe i ca 14500 skritt, senere på ettermiddagen var det 22000.

Med andre ord så tror jeg at jeg beveger meg nok, og det var egentlig bare det jeg ville vite. :-)

Ganske stilig, sånne skrittellere. Men husk å still den riktig inn på skrittlengde og sånn.

Skrevet

Jeg bruker Omron, som vant testen på Tv2 Hjelper Deg.

Går fra 12000-18000 skritt om dagen. I helga ble det bare 6000 pr. dag dog...

Wow! Dere er flinke! :o) Hvor får jeg kjøpt den som vant testen? Hvor mye koster den?

Skrevet

Wow! Dere er flinke! :o) Hvor får jeg kjøpt den som vant testen? Hvor mye koster den?

Jeg kjøpte den på apoteket (Vitus). Den koster egentlig 399, men de hadde den på tilbud da (halvannen uke siden) til 299.

Skrevet

Jeg har en som jeg fikk gratis da jeg begynte å abonnere på I form, men den teller bare skritt, ikke noe annet. Dessuten nuller den seg ut når den faller i golvet og det gjør den som regel et par ganger om dagen!

Får en bedre modell til jul da... :o)

Jeg går fra 6000 skritt på late dager til 12-14.000 skritt på mer aktive dager. Skritteller er morsomt!

Annonse

Skrevet

Jeg har en som jeg fikk gratis da jeg begynte å abonnere på I form, men den teller bare skritt, ikke noe annet. Dessuten nuller den seg ut når den faller i golvet og det gjør den som regel et par ganger om dagen!

Får en bedre modell til jul da... :o)

Jeg går fra 6000 skritt på late dager til 12-14.000 skritt på mer aktive dager. Skritteller er morsomt!

Har du fått den? Jeg bestilte I form samtidig som deg husker jeg, men har ikke fått velkomstpremien ennå :(

Skrevet

Har du fått den? Jeg bestilte I form samtidig som deg husker jeg, men har ikke fått velkomstpremien ennå :(

Det tok 5 uker før jeg fikk det første bladet og så tok det sikkert 3-4 uker til før skrittelleren kom, fikk den tirsdag i forrige uke. De skynder seg ikke akkurat!

Skrevet

Begynte i dag - - for å se - 2557 til nå - og jeg har bare vært på jobb i møte i dag.

Skrevet

Har prøvd skritteller ja. Etter endt arbeidsdag var jeg oppe i ca 14500 skritt, senere på ettermiddagen var det 22000.

Med andre ord så tror jeg at jeg beveger meg nok, og det var egentlig bare det jeg ville vite. :-)

Ganske stilig, sånne skrittellere. Men husk å still den riktig inn på skrittlengde og sånn.

Hva slags jobb har du da? - -turgåer? hehe

Skrevet

Hva slags jobb har du da? - -turgåer? hehe

*LOL*

På en måte er det kanskje det. Ganske kult å ha en svært aktiv jobb egentlig. Masse gratis mosjon. ;-P

Skrevet

*LOL*

På en måte er det kanskje det. Ganske kult å ha en svært aktiv jobb egentlig. Masse gratis mosjon. ;-P

I dag gikk jeg frem og tilbake da jeg dusjet og kledde meg - så satt jeg i bilen en time inn til Brobekk - så gikk jeg inn på jobben -så satt jeg i møte til jeg satt i bilen å vei hjem -så fulgte jeg minstemann på jazzdans - satt i gangen der og leste bok - kjørte hjem og her sitter jeg....blir ikke mange skritta av sånt :)

Skrevet

Du skriver: "Men husk å still den riktig inn på skrittlengde og sånn."

Trodde at "ett skritt = ett skritt" for en slik teller, uansett lengde?

Og at den isåfall "favoriserer" dem som er korte i beina og derfor ikke kan lange skikkelig ut! *he he*

Annonse

Skrevet

Du skriver: "Men husk å still den riktig inn på skrittlengde og sånn."

Trodde at "ett skritt = ett skritt" for en slik teller, uansett lengde?

Og at den isåfall "favoriserer" dem som er korte i beina og derfor ikke kan lange skikkelig ut! *he he*

haha kanskje derfor jeg fikk så mange skritt da, siden jeg ikke langer så veldig ut. jeg tripper bare rundt jeg, så får jeg maaange skritt. ;-P

hare1365380455
Skrevet

haha kanskje derfor jeg fikk så mange skritt da, siden jeg ikke langer så veldig ut. jeg tripper bare rundt jeg, så får jeg maaange skritt. ;-P

LOL

Du får ta den med neste gang du skal ut å danse!

Skrevet

I dag gikk jeg frem og tilbake da jeg dusjet og kledde meg - så satt jeg i bilen en time inn til Brobekk - så gikk jeg inn på jobben -så satt jeg i møte til jeg satt i bilen å vei hjem -så fulgte jeg minstemann på jazzdans - satt i gangen der og leste bok - kjørte hjem og her sitter jeg....blir ikke mange skritta av sånt :)

Men har du på deg skrittelleren også når du tasser rundt etter å ha dusjet osv?

Jeg skulle tro at det var noe man festet på seg etter at diverse deler av morgenritualet var overstått.

Skrevet

Men du: Hvordan fester man på seg en slik skritteller?

Jeg går ofte i skjørt på jobben har derfor sjelden noen lomme å putte den oppi.

Kan man feste den i linningen?

Og vil den i såfall være plassert i "riktig" avstand fra beina slik at den klarer å telle antall skritt korrekt?

Skrevet

Jeg har LHL sin "hvert skritt teller".

Jeg har vært med på konkurransene de har og det var gøy!!

Jeg har ca 8000 skritt på en vanlig arbeidsdag.

Da er skrittlengda 60.

Skrevet

LOL

Du får ta den med neste gang du skal ut å danse!

*he he*

Lurer på hvor jeg isåfall skal ha den på julebordet: Oppi selskapsveska eller tapet rundt låret under kjolen! ;-)

Skrevet

Begynte i dag - - for å se - 2557 til nå - og jeg har bare vært på jobb i møte i dag.

Hver gang du stopper å gå tar det 6 skritt før den starter å telle igjen å det er dumt for dem som har en gå stopp gå jobb :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...