Gå til innhold

Skritteller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men du: Hvordan fester man på seg en slik skritteller?

Jeg går ofte i skjørt på jobben har derfor sjelden noen lomme å putte den oppi.

Kan man feste den i linningen?

Og vil den i såfall være plassert i "riktig" avstand fra beina slik at den klarer å telle antall skritt korrekt?

Jeg festet den bare i beltet, jeg. Du kan sikkert feste den i linningen.

Så ikke at det sto noe om avstand fra beina eller noe, bare at en skulle festes i beltet eller livet, på hoftene sånn at den får meg seg bevegelsen.

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

10

• flisa

6

• hare1365380455

5

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har prøvd skritteller ja. Etter endt arbeidsdag var jeg oppe i ca 14500 skritt, senere på ettermiddagen var det 22000.

Med andre ord så tror jeg at jeg beveger meg nok, og det var egentlig bare det jeg ville vite. :-)

Ganske stilig, sånne skrittellere. Men husk å still den riktig inn på skrittlengde og sånn.

Hvilken skrittlengde har du da?

Skrevet

LOL

Du får ta den med neste gang du skal ut å danse!

Jeg får feste den i stay-up-strømpen jeg skal ha på julebordet da kanskje. Blir mye å passe på iår, - skritteller som henger i strømpen, og pupper som henger i selvklebende bh og ikke må sprette ut. ;-P

Skrevet

Hvilken skrittlengde har du da?

Husker ikke helt, men mener å huske at den var stilt inn på 50 eller 60 cm tror jeg,og det stemte når jeg gikk over gulvet og testet.

Skrevet

Jeg får feste den i stay-up-strømpen jeg skal ha på julebordet da kanskje. Blir mye å passe på iår, - skritteller som henger i strømpen, og pupper som henger i selvklebende bh og ikke må sprette ut. ;-P

Pass på puppene når du skal sjekke skrittelleren da :))

Lurt å bruke telleren noen dager før julebordet sånn at du ikke blir så interresert i å sjekke den. hehe.

Skrevet

Men du: Hvordan fester man på seg en slik skritteller?

Jeg går ofte i skjørt på jobben har derfor sjelden noen lomme å putte den oppi.

Kan man feste den i linningen?

Og vil den i såfall være plassert i "riktig" avstand fra beina slik at den klarer å telle antall skritt korrekt?

Du SKAL feste den i linningen eller beltet, ikke legge den i en lomme eller noe annet sted :-)

Annonse

Gjest Flystripa
Skrevet

*ler*

Skrevet

Pass på puppene når du skal sjekke skrittelleren da :))

Lurt å bruke telleren noen dager før julebordet sånn at du ikke blir så interresert i å sjekke den. hehe.

LOL!

Syns jeg ser meg selv, - trekke opp skjørtet for å sjekke skrittelleren hver time, og samtidig passe på at ikke puppene går sine egne veier. ;-)

tror kanskje jeg skal la den skrittelleren være hjemme, jeg. *s*

Skrevet

Apropos plassering.

Denne SMS-en fikk jeg her om dagen:

"Hei, jeg har kjøpt meg en sånn skritteller, men det er en ting jeg lurer på: HVOR i skrittet skal den egentlig plasseres? ;)"

Skrevet

Apropos plassering.

Denne SMS-en fikk jeg her om dagen:

"Hei, jeg har kjøpt meg en sånn skritteller, men det er en ting jeg lurer på: HVOR i skrittet skal den egentlig plasseres? ;)"

hehe den er kongebra. :-D

Den har jeg og fått, akkurat min humor. ;-)

hare1365380455
Skrevet

Hehe, det blir litt av en oppgave å holde styr på alt! Og når du kommer hjem finner du bh'en rundt låret og skritt-telleren mellom puppene! ;)

hare1365380455
Skrevet

*he he*

Lurer på hvor jeg isåfall skal ha den på julebordet: Oppi selskapsveska eller tapet rundt låret under kjolen! ;-)

I veska som du svinger rundt og rundt så ofte du kan! ;)

Skrevet

Hehe, det blir litt av en oppgave å holde styr på alt! Og når du kommer hjem finner du bh'en rundt låret og skritt-telleren mellom puppene! ;)

Da spørs det hva som teller best mellom puppa eller på låret*lol*

Annonse

Skrevet

Men har du på deg skrittelleren også når du tasser rundt etter å ha dusjet osv?

Jeg skulle tro at det var noe man festet på seg etter at diverse deler av morgenritualet var overstått.

Det har du jaggu rett i! - hvor skulle jeg ha festet den liksom *får rare bilder i hodet* :-)jeg tok den på da buksa var på .

Skrevet

Hver gang du stopper å gå tar det 6 skritt før den starter å telle igjen å det er dumt for dem som har en gå stopp gå jobb :)

MIn er ikke sånn -den teller alt - :)

Skrevet

har du den som vant "Best i test" på Tv2?

Den som ikke trenger å henge i beltet, men kan henges i en snor rundt halsen e.l.?

Skrevet

*lol*!

Skrevet

De måler forskjellig disse tellerne det vet jeg for jeg har 3 forskjellige i hus.

Skrevet

"Og når du kommer hjem finner du bh'en rundt låret og skritt-telleren mellom puppene! ;) "

LOL! Og hvis jeg i tillegg blir så opptatt av å passe på dette at jeg glemmer å fikse på pulehåret sånn utpå kvelden, så er vel årets skandale et faktum ;-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...