amber sun Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Men du: Hvordan fester man på seg en slik skritteller? Jeg går ofte i skjørt på jobben har derfor sjelden noen lomme å putte den oppi. Kan man feste den i linningen? Og vil den i såfall være plassert i "riktig" avstand fra beina slik at den klarer å telle antall skritt korrekt? Jeg festet den bare i beltet, jeg. Du kan sikkert feste den i linningen. Så ikke at det sto noe om avstand fra beina eller noe, bare at en skulle festes i beltet eller livet, på hoftene sånn at den får meg seg bevegelsen. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Har prøvd skritteller ja. Etter endt arbeidsdag var jeg oppe i ca 14500 skritt, senere på ettermiddagen var det 22000. Med andre ord så tror jeg at jeg beveger meg nok, og det var egentlig bare det jeg ville vite. :-) Ganske stilig, sånne skrittellere. Men husk å still den riktig inn på skrittlengde og sånn. Hvilken skrittlengde har du da? 0 Siter
amber sun Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 LOL Du får ta den med neste gang du skal ut å danse! Jeg får feste den i stay-up-strømpen jeg skal ha på julebordet da kanskje. Blir mye å passe på iår, - skritteller som henger i strømpen, og pupper som henger i selvklebende bh og ikke må sprette ut. ;-P 0 Siter
amber sun Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Hvilken skrittlengde har du da? Husker ikke helt, men mener å huske at den var stilt inn på 50 eller 60 cm tror jeg,og det stemte når jeg gikk over gulvet og testet. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Jeg får feste den i stay-up-strømpen jeg skal ha på julebordet da kanskje. Blir mye å passe på iår, - skritteller som henger i strømpen, og pupper som henger i selvklebende bh og ikke må sprette ut. ;-P Pass på puppene når du skal sjekke skrittelleren da ) Lurt å bruke telleren noen dager før julebordet sånn at du ikke blir så interresert i å sjekke den. hehe. 0 Siter
Gemini Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Men du: Hvordan fester man på seg en slik skritteller? Jeg går ofte i skjørt på jobben har derfor sjelden noen lomme å putte den oppi. Kan man feste den i linningen? Og vil den i såfall være plassert i "riktig" avstand fra beina slik at den klarer å telle antall skritt korrekt? Du SKAL feste den i linningen eller beltet, ikke legge den i en lomme eller noe annet sted :-) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Jeg får feste den i stay-up-strømpen jeg skal ha på julebordet da kanskje. Blir mye å passe på iår, - skritteller som henger i strømpen, og pupper som henger i selvklebende bh og ikke må sprette ut. ;-P *ler* 0 Siter
amber sun Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Pass på puppene når du skal sjekke skrittelleren da ) Lurt å bruke telleren noen dager før julebordet sånn at du ikke blir så interresert i å sjekke den. hehe. LOL! Syns jeg ser meg selv, - trekke opp skjørtet for å sjekke skrittelleren hver time, og samtidig passe på at ikke puppene går sine egne veier. ;-) tror kanskje jeg skal la den skrittelleren være hjemme, jeg. *s* 0 Siter
Gyda Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Jeg får feste den i stay-up-strømpen jeg skal ha på julebordet da kanskje. Blir mye å passe på iår, - skritteller som henger i strømpen, og pupper som henger i selvklebende bh og ikke må sprette ut. ;-P Apropos plassering. Denne SMS-en fikk jeg her om dagen: "Hei, jeg har kjøpt meg en sånn skritteller, men det er en ting jeg lurer på: HVOR i skrittet skal den egentlig plasseres? ;)" 0 Siter
amber sun Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Apropos plassering. Denne SMS-en fikk jeg her om dagen: "Hei, jeg har kjøpt meg en sånn skritteller, men det er en ting jeg lurer på: HVOR i skrittet skal den egentlig plasseres? ;)" hehe den er kongebra. :-D Den har jeg og fått, akkurat min humor. ;-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Jeg får feste den i stay-up-strømpen jeg skal ha på julebordet da kanskje. Blir mye å passe på iår, - skritteller som henger i strømpen, og pupper som henger i selvklebende bh og ikke må sprette ut. ;-P Hehe, det blir litt av en oppgave å holde styr på alt! Og når du kommer hjem finner du bh'en rundt låret og skritt-telleren mellom puppene! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 *he he* Lurer på hvor jeg isåfall skal ha den på julebordet: Oppi selskapsveska eller tapet rundt låret under kjolen! ;-) I veska som du svinger rundt og rundt så ofte du kan! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Hehe, det blir litt av en oppgave å holde styr på alt! Og når du kommer hjem finner du bh'en rundt låret og skritt-telleren mellom puppene! Da spørs det hva som teller best mellom puppa eller på låret*lol* 0 Siter
flisa Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Men har du på deg skrittelleren også når du tasser rundt etter å ha dusjet osv? Jeg skulle tro at det var noe man festet på seg etter at diverse deler av morgenritualet var overstått. Det har du jaggu rett i! - hvor skulle jeg ha festet den liksom *får rare bilder i hodet* :-)jeg tok den på da buksa var på . 0 Siter
flisa Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Hver gang du stopper å gå tar det 6 skritt før den starter å telle igjen å det er dumt for dem som har en gå stopp gå jobb MIn er ikke sånn -den teller alt - 0 Siter
Dory Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 MIn er ikke sånn -den teller alt - har du den som vant "Best i test" på Tv2? Den som ikke trenger å henge i beltet, men kan henges i en snor rundt halsen e.l.? 0 Siter
Dory Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Jeg får feste den i stay-up-strømpen jeg skal ha på julebordet da kanskje. Blir mye å passe på iår, - skritteller som henger i strømpen, og pupper som henger i selvklebende bh og ikke må sprette ut. ;-P *lol*! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 MIn er ikke sånn -den teller alt - De måler forskjellig disse tellerne det vet jeg for jeg har 3 forskjellige i hus. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 http://www.nettavisen.no/hjelperdeg/tester/fritid/fritidsutstyr/article795717.ece Miner nummer 2 ser jeg 0 Siter
amber sun Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Hehe, det blir litt av en oppgave å holde styr på alt! Og når du kommer hjem finner du bh'en rundt låret og skritt-telleren mellom puppene! "Og når du kommer hjem finner du bh'en rundt låret og skritt-telleren mellom puppene! " LOL! Og hvis jeg i tillegg blir så opptatt av å passe på dette at jeg glemmer å fikse på pulehåret sånn utpå kvelden, så er vel årets skandale et faktum ;-P 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.