Gå til innhold

Hvilket merke lipgloss liker du best?

Anbefalte innlegg

Gjest ha en fin kveld
Skrevet

Jeg har et par l'oreal men "trenger" en ny. ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Skriver under på den. :)

Hamstret noen på tax-free sist. :)

lalala1365380457
Skrevet

sånn til hverdags bruker jeg Lipsyl, men når jeg skal ut på cafe eller på byen bruker jeg Christian Dior - ultra gloss. Har faktisk t.o.m fått komentarer fra gutter om at den var tøff, sånn "out of the blue" =) ("fyttirakkern som leppene dine glitrer, jeg klarer ikke lavære se på jo"..og det var _ikke_ sjekketriks, for det var en kompis som sa det mens samboern satt rett ved sidenav)

Skrevet

Lancôme Juicy Tubes. De er nydelige! :)

Enig!

Men jeg er enda mer glad i de fra lancome som er for pleie. Tuben var grønn for noen år siden, hvit for litt siden, og gul for tiden. De gir meget pent skinn og pleier leppene. Den gule med solfaktor er mitt ønske til jul!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Enig!

Men jeg er enda mer glad i de fra lancome som er for pleie. Tuben var grønn for noen år siden, hvit for litt siden, og gul for tiden. De gir meget pent skinn og pleier leppene. Den gule med solfaktor er mitt ønske til jul!

Den har jeg ikke hørt om. Synes Juicy Tubes gir veldig myke lepper også jeg, og så smaker de godt. :)

Skrevet

har faktisk en bra lip gloss fra hennes & mauritz.. den er ikke klissete, og den smaker godt. hehe

Skrevet

Jeg bruker en som heter 'Super glue'. Kjempegod lipgloss.

Gjest tudeliduuu
Skrevet

Enig!

Uæææh, finnes de fortsatt? Jeg tror du mener den som var min favoritt for et par år siden, men som er UMULIG å finne igjen! Den var på en lysegrønn tube. Selve glossen var vel også lyselyselysegrønn og ga et matt og fint resultat. Ser du skriver at den nå er på gul tube nå - hva heter den? Åh, jeg elsket den Lancome-glossen, men har altså ikke klart å finne den igjen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...