Gå til innhold

rødvin spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare flaks...jeg drekker mer enn deg

9 av 10... Satte i gang gubben også, og han får andre spørsmål enn meg, så de varierer tydeligvis.

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

16

• gripp

16

• annegunn

12

• Mista nikket

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

9 av 10... Satte i gang gubben også, og han får andre spørsmål enn meg, så de varierer tydeligvis.

*holder for ørene..vil ikke høre*

Skrevet

Husker aldri hva den heter, men spør jeg etter den skjeve rødvina så får jeg den. Den er helt ok.

Skrevet

*holder for ørene..vil ikke høre*

Hehe....

(men du trodde vel ikke jeg var helt amatør, som klarte å ta vinen din på kvisten?)

Skrevet

Husker aldri hva den heter, men spør jeg etter den skjeve rødvina så får jeg den. Den er helt ok.

Chenet?

Skrevet

JP Chenet.

Den pleier jeg også kjøpe.

Nå fikk jeg lyst på rødvin!

Skrevet

JP Chenet.

Den bruker jeg også å kjøpe - har forresten en hel kartong med 6 flasker av den en plass i Sverige :) hehe

Skrevet

Den bruker jeg også å kjøpe - har forresten en hel kartong med 6 flasker av den en plass i Sverige :) hehe

har du blitt hard på flaska på dine modne dager?

Skrevet

Hehe. Vin i Sverige, ja? Det var noe med ti fugler på taket og sånn. Der gjør den vel ingen nytte?

Men 6 flasker i Sverige er forsåvidt bedre enn ingen flasker noe sted. Jeg godt kan hjelpe deg å hente den.

:-)

Skrevet

har du blitt hard på flaska på dine modne dager?

jeg har alltid drukket masse rødvin jeg da :)

Skrevet

Hehe. Vin i Sverige, ja? Det var noe med ti fugler på taket og sånn. Der gjør den vel ingen nytte?

Men 6 flasker i Sverige er forsåvidt bedre enn ingen flasker noe sted. Jeg godt kan hjelpe deg å hente den.

:-)

Har mange flere her hjemme - men ikke en eneste J.P.Chenet :)

Skrevet

jeg har alltid drukket masse rødvin jeg da :)

Dævven...trodde du var så skikkelig, jeg. Eneste lasten jeg kan huske å ha registrert hos deg, er at du røkte under kjøkkenvifta.

Skrevet

JP Chenet.

J.P. foran. Stemmer det.

Skrevet

Har mange flere her hjemme - men ikke en eneste J.P.Chenet :)

Skrytepave, du da! Det tror jeg ikke før jeg får smakt... :-)

Skrevet

Dævven...trodde du var så skikkelig, jeg. Eneste lasten jeg kan huske å ha registrert hos deg, er at du røkte under kjøkkenvifta.

Jeg har pult 3 ganger også! :) -det sier Plutten -men pappaen hennes har bare pult 1 gang - LOL

Skrevet

JP Chenet.

Riktig. Den er helt ok å drikke.

Skrevet

Skrytepave, du da! Det tror jeg ikke før jeg får smakt... :-)

Trenger ikke bli trodd! :D *gliser med blå tenner*

Skrevet

Hytta til svigers:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...