Gå til innhold

rødvin spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hytta til svigers:-)

Nei - mine egne foreldre da gitt! -sånt kan ikke overlates til "fremmede" kan du skjønne! :)

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

16

• gripp

16

• annegunn

12

• Mista nikket

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har pult 3 ganger også! :) -det sier Plutten -men pappaen hennes har bare pult 1 gang - LOL

jaja...sjenansen svinner med årene :-)

"Jeg er 40 og ha'kke pult."

Skrevet

Nei - mine egne foreldre da gitt! -sånt kan ikke overlates til "fremmede" kan du skjønne! :)

Oy, nå ble jeg flau. Tenk å huske så feil. Men, pytt, pytt, husker mye annet jeg.

Skrevet

Trenger ikke bli trodd! :D *gliser med blå tenner*

tjhi! Du asså.

Nå vet jeg jaffal hvem som skal på polet i morgen!

Skrevet

Oy, nå ble jeg flau. Tenk å huske så feil. Men, pytt, pytt, husker mye annet jeg.

Det er bra! :) håper det var minneverdig!

Skrevet

Jeg har pult 3 ganger også! :) -det sier Plutten -men pappaen hennes har bare pult 1 gang - LOL

Men det skal Eli Hagen ha...nå sitter a i Rikets Røst og preiker med OJ...overraskende tøff, vil jeg si.

Skrevet

Men det skal Eli Hagen ha...nå sitter a i Rikets Røst og preiker med OJ...overraskende tøff, vil jeg si.

DET gidder jeg ikke se på vaffal!

Skrevet

DET gidder jeg ikke se på vaffal!

Jeg sitter med gutta og ser OJ og så fleipa vi med at nå kommer vel Eli Hagen...som illusorisk spøk.

Men ta meg fan...der sitter a.

Skrevet

Jeg sitter med gutta og ser OJ og så fleipa vi med at nå kommer vel Eli Hagen...som illusorisk spøk.

Men ta meg fan...der sitter a.

Er'a fin på håret? hehe

Skrevet

Er'a fin på håret? hehe

weeelll...så lenge hun selv og Carl liker det, så er det vel greit. Ikke helt i min smak må jeg innrømme, men jeg er jo et tolerant person.

Skrevet

En god Valpolicella?

En god Barbera d'Alba?

Og det beste er selvfølgelig en Amarone :)

Skrevet

En god Valpolicella?

En god Barbera d'Alba?

Og det beste er selvfølgelig en Amarone :)

Men er amarone trendy?

Skrevet

Men er amarone trendy?

Amarone er i hvertfall jævla godt...så får det være så trendy det bare vil. En feit, skikkelig tung amarone er ubetalelig. For en italofil gir dens opphav en egen tilfredstillelse.

Skrevet

Amarone er i hvertfall jævla godt...så får det være så trendy det bare vil. En feit, skikkelig tung amarone er ubetalelig. For en italofil gir dens opphav en egen tilfredstillelse.

I know... Første gangen flyfly og jeg delte en vinflaske var det nettopp en amarone...

Hvornår passer en amarone best?

Hvergang!

(fritt etter hukommelsen...)

Skrevet

Det er bra! :) håper det var minneverdig!

Det husker jeg ikke, men NYSE og andre uviktige ting glimter til innimellom :-)

Skrevet

Jeg er også glad i den litt lette, fruktige rødvinen. Og faktisk - jeg ble overrasket selv. Rødvinen til D.D.E er kjempegod!!! Husker ikke hva den heter, men de på polet vet det sikkert.

Nå er det sikkert ikke "riktig" i endel miljøer å kjøpe D.D.E-vin da, men for meg er smaken viktigst...

Skrevet

Jeg er også glad i den litt lette, fruktige rødvinen. Og faktisk - jeg ble overrasket selv. Rødvinen til D.D.E er kjempegod!!! Husker ikke hva den heter, men de på polet vet det sikkert.

Nå er det sikkert ikke "riktig" i endel miljøer å kjøpe D.D.E-vin da, men for meg er smaken viktigst...

Har de egen rødvin? Det er jo mye kulere enn en rødvin som er "in"!

Dette må testes.

Skrevet

Riktig. Den er helt ok å drikke.

Ja, veldig god og lett, får ikke vondt i hodet av den så er nok ikke mye garvestoffer her.

Gjest Studentinene
Skrevet

Jeg kan anbefale Paul Masson sin California Red og portada. Veldig gode! Og billige.

Skrevet

Har de egen rødvin? Det er jo mye kulere enn en rødvin som er "in"!

Dette må testes.

Ja, de har rødvin, hvitvin og cognac så vidt jeg vet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...