flisa Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Hytta til svigers:-) Nei - mine egne foreldre da gitt! -sånt kan ikke overlates til "fremmede" kan du skjønne! 0 Siter
gripp Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Jeg har pult 3 ganger også! -det sier Plutten -men pappaen hennes har bare pult 1 gang - LOL jaja...sjenansen svinner med årene :-) "Jeg er 40 og ha'kke pult." 0 Siter
Mista nikket Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Nei - mine egne foreldre da gitt! -sånt kan ikke overlates til "fremmede" kan du skjønne! Oy, nå ble jeg flau. Tenk å huske så feil. Men, pytt, pytt, husker mye annet jeg. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Trenger ikke bli trodd! *gliser med blå tenner* tjhi! Du asså. Nå vet jeg jaffal hvem som skal på polet i morgen! 0 Siter
flisa Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Oy, nå ble jeg flau. Tenk å huske så feil. Men, pytt, pytt, husker mye annet jeg. Det er bra! håper det var minneverdig! 0 Siter
gripp Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Jeg har pult 3 ganger også! -det sier Plutten -men pappaen hennes har bare pult 1 gang - LOL Men det skal Eli Hagen ha...nå sitter a i Rikets Røst og preiker med OJ...overraskende tøff, vil jeg si. 0 Siter
flisa Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Men det skal Eli Hagen ha...nå sitter a i Rikets Røst og preiker med OJ...overraskende tøff, vil jeg si. DET gidder jeg ikke se på vaffal! 0 Siter
gripp Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 DET gidder jeg ikke se på vaffal! Jeg sitter med gutta og ser OJ og så fleipa vi med at nå kommer vel Eli Hagen...som illusorisk spøk. Men ta meg fan...der sitter a. 0 Siter
flisa Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Jeg sitter med gutta og ser OJ og så fleipa vi med at nå kommer vel Eli Hagen...som illusorisk spøk. Men ta meg fan...der sitter a. Er'a fin på håret? hehe 0 Siter
gripp Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Er'a fin på håret? hehe weeelll...så lenge hun selv og Carl liker det, så er det vel greit. Ikke helt i min smak må jeg innrømme, men jeg er jo et tolerant person. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 En god Valpolicella? En god Barbera d'Alba? Og det beste er selvfølgelig en Amarone 0 Siter
annegunn Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 En god Valpolicella? En god Barbera d'Alba? Og det beste er selvfølgelig en Amarone Men er amarone trendy? 0 Siter
gripp Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Men er amarone trendy? Amarone er i hvertfall jævla godt...så får det være så trendy det bare vil. En feit, skikkelig tung amarone er ubetalelig. For en italofil gir dens opphav en egen tilfredstillelse. 0 Siter
annegunn Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Amarone er i hvertfall jævla godt...så får det være så trendy det bare vil. En feit, skikkelig tung amarone er ubetalelig. For en italofil gir dens opphav en egen tilfredstillelse. I know... Første gangen flyfly og jeg delte en vinflaske var det nettopp en amarone... Hvornår passer en amarone best? Hvergang! (fritt etter hukommelsen...) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Det er bra! håper det var minneverdig! Det husker jeg ikke, men NYSE og andre uviktige ting glimter til innimellom :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Jeg er også glad i den litt lette, fruktige rødvinen. Og faktisk - jeg ble overrasket selv. Rødvinen til D.D.E er kjempegod!!! Husker ikke hva den heter, men de på polet vet det sikkert. Nå er det sikkert ikke "riktig" i endel miljøer å kjøpe D.D.E-vin da, men for meg er smaken viktigst... 0 Siter
Gjest liede Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Jeg er også glad i den litt lette, fruktige rødvinen. Og faktisk - jeg ble overrasket selv. Rødvinen til D.D.E er kjempegod!!! Husker ikke hva den heter, men de på polet vet det sikkert. Nå er det sikkert ikke "riktig" i endel miljøer å kjøpe D.D.E-vin da, men for meg er smaken viktigst... Har de egen rødvin? Det er jo mye kulere enn en rødvin som er "in"! Dette må testes. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Riktig. Den er helt ok å drikke. Ja, veldig god og lett, får ikke vondt i hodet av den så er nok ikke mye garvestoffer her. 0 Siter
Gjest Studentinene Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Jeg kan anbefale Paul Masson sin California Red og portada. Veldig gode! Og billige. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Har de egen rødvin? Det er jo mye kulere enn en rødvin som er "in"! Dette må testes. Ja, de har rødvin, hvitvin og cognac så vidt jeg vet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.