Gå til innhold

rødvin spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, veldig god og lett, får ikke vondt i hodet av den så er nok ikke mye garvestoffer her.

Jeg var å kjøpte den i dag:-)

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

16

• gripp

16

• annegunn

12

• Mista nikket

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men er amarone trendy?

Alltid, kjære annegunn. ;)

Skrevet

9 av 10... Satte i gang gubben også, og han får andre spørsmål enn meg, så de varierer tydeligvis.

Jeg fikk 8 av 10 :)

Skrevet

Jeg fikk 8 av 10 :)

Og jeg fikk 10 av 10 andre gangen jeg prøvde, med forskjellige spørsmål :)

Skrevet

*tilbe*

Skrevet

*tilbe*

Pfff...

Driver forøvrig og planlegger noe i midten av desember her, jentungen mener vi må få med oss det i år også :P

Skrevet

Pfff...

Driver forøvrig og planlegger noe i midten av desember her, jentungen mener vi må få med oss det i år også :P

Det synes jeg også. :) Lillemann skal gå sammen med Grandpa for første gang. :) Tidlig konsert på fredagen, tror jeg det blei. det er lite billetter igjen. Duh... har ikke jeg glemt å overføre penger til deg...? Øhh... hvor mye var det? Jeg sletta visst en epost for mye...sorry! :(

Skrevet

Først 5 av 10 så 9 av 10.

Skrevet

Det synes jeg også. :) Lillemann skal gå sammen med Grandpa for første gang. :) Tidlig konsert på fredagen, tror jeg det blei. det er lite billetter igjen. Duh... har ikke jeg glemt å overføre penger til deg...? Øhh... hvor mye var det? Jeg sletta visst en epost for mye...sorry! :(

*klapper gullfisken på hodet*

40 pund * 12.50 = 500.

Du har glemt å hente sakene også :P

Skrevet

*klapper gullfisken på hodet*

40 pund * 12.50 = 500.

Du har glemt å hente sakene også :P

Det siste var jeg i det minste klar over!

Penger er overført. Jeg trodde faktisk jeg hadde gjort det, men så var jeg plutselig jævlig usikker. ;)

Skrevet

Jeg gir pokker om en rødvin er "trendy" eller ikke - så lenge den er god!

Selv er jeg glad i spanske rødviner, spesielt Rioja-viner.

Marques de casere (eller noe sånn) er kjempegod! Rødvinsfarga etikett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...