flisa Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Ja - til uka drar jeg - og så fikk jeg det i dag -jaja, - hvordan gjør dere det i syden? skyller dere med springvann da også -eller kjøper dere flaskevann til "renselsen". 0 Siter
Atene Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 "Syden" er så mangt. I Spania er vannet i springen helt greit. 0 Siter
flisa Skrevet 23. november 2006 Forfatter Skrevet 23. november 2006 "Syden" er så mangt. I Spania er vannet i springen helt greit. Ja - det er til Gran Canaria jeg skal - så du mener jeg kan gjøre som jeg pleier da? 0 Siter
Atene Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Ja - det er til Gran Canaria jeg skal - så du mener jeg kan gjøre som jeg pleier da? Antagelig, men jeg har bare erfaring fra fastlands-Spania. Der kan vi drikke vannet i springen, men det smaker ikke så veldig godt. 0 Siter
flisa Skrevet 23. november 2006 Forfatter Skrevet 23. november 2006 Antagelig, men jeg har bare erfaring fra fastlands-Spania. Der kan vi drikke vannet i springen, men det smaker ikke så veldig godt. Jeg skal ikke drikke det.......LOL 0 Siter
calendula Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Varmt vann fra springen og såpe holder i lange baner. God tur! 0 Siter
flisa Skrevet 23. november 2006 Forfatter Skrevet 23. november 2006 Varmt vann fra springen og såpe holder i lange baner. God tur! Zænk you! - det er jo nå den virkelig er kjekk å ha! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Jeg skal ikke drikke det.......LOL Det var da enda godt ;-) 0 Siter
GoodTimes Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Det var da enda godt ;-) Det er bare fordøyelsen som iblant ikke tåler Sydenbakterier. Flisa får holde mooncupen unna den, da. *yuck - ikke drikke av den* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.