musikeren Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Ser at enkelte kommentatorer roser Eli Hagen for å være rotekte. Selvfølgelig i forbindelse med boka hun nå har gitt ut, hvor hun strør om seg med mer eller mindre ufine kommentarer. Joda. Hun er rotekte. Er seg sjøl. Ærlig og direkte. Fint det. For hva er det som kommer fram? Smålighet, besteborgerlighet, dumhet, fordomsfullhet, intoleranse, lettere paranoia, manglende evne til å sette seg inn i andres situasjon, manglende evne til å faktisk forstå konsekvensen av det hun sier. For å nevne noe av det viktigste. Fint at hun viser fram frps rotekte sjel. Kanskje det kan få noen velgere på bedre tanker. På den annen side, dessverre, for de fleste frp'ere er nok ovenstående for honnørord å regne. Dumhet og sjølgodhet går ofte hånd i hånd. Sånne mennesker klarer å rettferdiggjøre det meste. Den jevne frp'er i et nøtteskall. Takk:-) 0 Siter
flisa Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Enig med deg når det gjelder fruen - men jeg klarer ikke å se at mine gode naboer som begge er aktive Frp'ere er å sammeligne med det kreaturet der. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Kunne ikke vært mer enig!! Dama framstår som dummere enn et brød! Kan jo ikke annet enn å le av henne, stakkars ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Du er selvfølgelig klar over hvor stor del av norges befolkning du generaliserer over med karakteristikken av "den jevne frp-velger". "..........................................." 0 Siter
gripp Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Enig med deg når det gjelder fruen - men jeg klarer ikke å se at mine gode naboer som begge er aktive Frp'ere er å sammeligne med det kreaturet der. Det blir jo komplisert å lage slike karakteristikker når tidvis hver tredje nordmann sier de vil stemme FrP. 0 Siter
musikeren Skrevet 23. november 2006 Forfatter Skrevet 23. november 2006 Du er selvfølgelig klar over hvor stor del av norges befolkning du generaliserer over med karakteristikken av "den jevne frp-velger". "..........................................." Ja. Jeg er alvorlig bekymra over samfunnsutviklinga. Synes jeg ser en fordumming og forenkling, og en mangel på tenking som skremmer meg. At så mange kjøper Se og Hør istedet for seriøse aviser sier sitt. Men pendelen svinger. Snart blir det vel in å følge litt med i samfunnet igjen. 0 Siter
musikeren Skrevet 23. november 2006 Forfatter Skrevet 23. november 2006 Å, så du har lest boka? Mye av den faktisk;-) 0 Siter
musikeren Skrevet 23. november 2006 Forfatter Skrevet 23. november 2006 Kunne ikke vært mer enig!! Dama framstår som dummere enn et brød! Kan jo ikke annet enn å le av henne, stakkars ;-) Jeg liker togli:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Jeg liker togli:-) Thænk's ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Det blir jo komplisert å lage slike karakteristikker når tidvis hver tredje nordmann sier de vil stemme FrP. Enig - jo større parti jo flere tullinger - bortsett fra SV - som bare består av de 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Ja. Jeg er alvorlig bekymra over samfunnsutviklinga. Synes jeg ser en fordumming og forenkling, og en mangel på tenking som skremmer meg. At så mange kjøper Se og Hør istedet for seriøse aviser sier sitt. Men pendelen svinger. Snart blir det vel in å følge litt med i samfunnet igjen. Helt ærlig... Jeg kjenner noen FRP'ere og det er ikke de av mine venner som har mest mellom øra... Mange FRP'ere har problemer med å se lengre enn sin egen nesetipp og evner ikke helt å se sammenhenger. *dukker unna eventuelle slag* Jeg innser at FRP er et parti som lett tiltrekker seg slike folk og vet selvsagt at ikke alle FRP'ere er like "dumme", bare så det er sagt ;-) 0 Siter
gripp Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Enig - jo større parti jo flere tullinger - bortsett fra SV - som bare består av de SV har nok sin glansperiode nå...med finansminister og greier. Men på sikt vil disse museumsvokterne med klokketro på en død ideologi innse at tiden har løpt fra dem...en slags parallell til ..gymnaslærer Pedersen...hvis du har sett/lest den. 0 Siter
musikeren Skrevet 23. november 2006 Forfatter Skrevet 23. november 2006 Helt ærlig... Jeg kjenner noen FRP'ere og det er ikke de av mine venner som har mest mellom øra... Mange FRP'ere har problemer med å se lengre enn sin egen nesetipp og evner ikke helt å se sammenhenger. *dukker unna eventuelle slag* Jeg innser at FRP er et parti som lett tiltrekker seg slike folk og vet selvsagt at ikke alle FRP'ere er like "dumme", bare så det er sagt ;-) Nei... Det er vel for enkelt å si at de er dumme... Men for å snu på det: Hva i all videste verden skulle det være som får voksne forstandige mennesker til å stemme på et sånt parti?? Altså, har en vett og forstand så velger en noe annet. Kan ikke se det på noen annen måte. 0 Siter
musikeren Skrevet 23. november 2006 Forfatter Skrevet 23. november 2006 Enig - jo større parti jo flere tullinger - bortsett fra SV - som bare består av de Hva stemmer du? :-) 0 Siter
flisa Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Hva stemmer du? :-) Venstre og Høyre 0 Siter
Osiris Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 SV har nok sin glansperiode nå...med finansminister og greier. Men på sikt vil disse museumsvokterne med klokketro på en død ideologi innse at tiden har løpt fra dem...en slags parallell til ..gymnaslærer Pedersen...hvis du har sett/lest den. Nå handla ikke filmen om gymnaslæreren om SV da. 0 Siter
Osiris Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Enig - jo større parti jo flere tullinger - bortsett fra SV - som bare består av de Pass deg nå. 0 Siter
flisa Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Pass deg nå. Men det er så klart unntak 0 Siter
Osiris Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Men det er så klart unntak Regner med at du mener meg da? Men jeg kjenner utrolig mange fornuftige SV-ere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.