Gå til innhold

Rotekte Eli

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med at du mener meg da? :) Men jeg kjenner utrolig mange fornuftige SV-ere.

Ikke jeg - kjenner nok de av verste sort jeg da .)

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

24

• Goliath

16

• flisa

14

• Babette

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Venstre og Høyre :)

Vel. Det er vel bevist for lenge siden at Høyres mantra om privatisering er ganske så feilslått?

Venstre... Tja. Ikke det verste en kan stemme:-)

Skrevet

Regner med at du mener meg da? :) Men jeg kjenner utrolig mange fornuftige SV-ere.

Gjør du? Hmm hvor er det de gjemmer seg? :-)

Skrevet

Vel. Det er vel bevist for lenge siden at Høyres mantra om privatisering er ganske så feilslått?

Venstre... Tja. Ikke det verste en kan stemme:-)

Men det er mye i Venstre -og særlig i Unge Venstre som jeg nok ikke er så liberal på - flerkoneri og fri narko og 16-års stemmerett og et par ting til. Jeg er rett og slett ikke så frigjort :)

Skrevet

SV-ere ER fornuftige folk. Det er vel omtrent det klokeste Eli Hagen sier i boka si, at de hyggeligste menneskene på stortinget er sv'erne. Hvorfor? Jo, fordi de har en inkluderende og åpen innstilling til sine medmennesker. I motsetning til for eksempel det besteborgerlige Høyre.

Det er bare å se seg rundt. Hvilke mennesker er det som er hyggelige? Jo, de som stemmer på venstresida. Jo lenger ut på høyresida du kommer derimot, jo mer brautende og sjølgode blir de.

Skrevet

Nei... Det er vel for enkelt å si at de er dumme... Men for å snu på det: Hva i all videste verden skulle det være som får voksne forstandige mennesker til å stemme på et sånt parti?? Altså, har en vett og forstand så velger en noe annet. Kan ikke se det på noen annen måte.

Yess, enig!

Skrevet

Men det er mye i Venstre -og særlig i Unge Venstre som jeg nok ikke er så liberal på - flerkoneri og fri narko og 16-års stemmerett og et par ting til. Jeg er rett og slett ikke så frigjort :)

Jeg sier ja til billig narko på resept for de som trenger det. Det ville slå foten under masse kriminalitet.

Skrevet

SV-ere ER fornuftige folk. Det er vel omtrent det klokeste Eli Hagen sier i boka si, at de hyggeligste menneskene på stortinget er sv'erne. Hvorfor? Jo, fordi de har en inkluderende og åpen innstilling til sine medmennesker. I motsetning til for eksempel det besteborgerlige Høyre.

Det er bare å se seg rundt. Hvilke mennesker er det som er hyggelige? Jo, de som stemmer på venstresida. Jo lenger ut på høyresida du kommer derimot, jo mer brautende og sjølgode blir de.

Jeg tror jeg digger deg også :-)

Skrevet

Jeg sier ja til billig narko på resept for de som trenger det. Det ville slå foten under masse kriminalitet.

Og jeg ville slå foten under deg, så vakker og skjønn er jeg!

Skrevet

Og jeg ville slå foten under deg, så vakker og skjønn er jeg!

Jasså? Hvor er du på en skala fra en til ti?

Skrevet

Jeg ser hva du sier og jeg skjønner det også -men likkavæl da.....:)

Skrevet

Jasså? Hvor er du på en skala fra en til ti?

Er en tier, uansett om det er utseende, intelligens eller hunor...

Skrevet

Er en tier, uansett om det er utseende, intelligens eller hunor...

Imponert! ;-)

Skrevet

Hadde jeg hatt hatt, ville jeg tatt den av meg for deg nå. :o)

Skrevet

Jeg kjenner henne ikke og har ikke lest boken.

Syns du generaliserer noe over frpere.

Skrevet

Hehe. Helt enig. Uten å skjære alle over en kam, så de frp'erne JEG kjenner ser ikke ut til å være de skarpeste knivene i skuffa. De tenker ikke lenger enn sfæren 0.5m rundt seg, og kan ikke se sammenhenger og generelle konsekvenser. Nåvel, dem om det.

Skrevet

*Støtter opp*

Skrevet

he-he....du er et meget godt eksempel på en som kritiserer Eli for hva hun har gjort - og i samme åndedrag gjør nøyaktig det samme selv.

Men dobbeltmoral er vel også en moral....?

Eller evner du bare ikke å se hvor selvmotsigende det er det du sier - så fremt du ikke selv synes du passer inn i din egen definisjon av Eli da.

I så fall har du dine ord i behold...:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...