Gå til innhold

Rotekte Eli

Anbefalte innlegg

Gjest Batman hvor er han
Skrevet

Å ja, mer enn tilstrekkelig. Morsomt for øvrig å se hvordan enkelte mener at sympati for SV nærmest automatisk skal være garanti for deres vidsyn og akademiske nivå.

Tusseladdene kan sikkert oppfattes som hyggelige, surrende rundt og deler ut kuratorklemmer i hytt og pine...veeeldig inkluderende.

Et artig poeng forresten at det er langt flere akademikere i FrP enn i SV...et artig poeng, men heller ikke mer.

Personlig er jeg av den oppfatning at alle tenkende mennesker burde finne sin plass i Høire, gjerne etter ymse ideologiske krumspring i de tidlige årene.

Hvorfor er det et artig poeng at det er flere akademikere i FRP enn SV?

Jeg ser ikke noe artig eller morsomt ved det.

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

24

• Goliath

16

• flisa

14

• Babette

12

Mest aktive i denne tråden

Gjest Batman hvor er han
Skrevet

Har du lest boka? Jeg har.

Det er forferdelig mye pinlig i den boka og alt det har kommet frem i avisene.

Hadde Eli vært 20 år, skulle jeg ikke ha sagt et pip. Men dama er godt voksen og derfor blir det hele så flaut.

Et stikk av sjalusi kan vel alle føle innimellom, men dette blir bare for dumt rett og slett.

Når man ser bort fra alt det teite, så er det andre som står der bra.Man får god oversikt over frp`s historie, og det at det er følelsesladet er ikke så rart når en skal skrive en bok om hvordan det har vært å være kona til Carl.

Anbefaler du boka?

Gjest Batman hvor er han
Skrevet

Dette er jeg helt enig med deg i. Men jeg tror ikke Eli helt går an å regne for besteborgelig. Jeg tror bare at hun er følsom og (nå er jeg stygg) bittelittegranne dum bare.

Jeg tror ikke det finnes noe vondt i dama. Jeg tror det er så enkelt at hun liker dem som liker henne.

Den som sier: Du er så pen og fin på håret, den blir likt av Eli. Veldig følsom tror jeg hun er og ikke så rent lite usikker og selvopptatt.

Hadde mannen hennes vært SV`er, så hadde nok hun vært det også:)

Hadde mannen hennes vært SV'er, hadde han ikke vært gift med henne;)

Skrevet

Bra, Babbis!

Babbis, den likte jeg.

*neier ekstra pent*

Skrevet

- Men det er jo litt morsomt da?

Det å se en av landets alternative "førstedamer" blamere seg i beste sendetid?

En viss underholdingsverdi må jeg si det har! ;)

Skrevet

- Men det er jo litt morsomt da?

Det å se en av landets alternative "førstedamer" blamere seg i beste sendetid?

En viss underholdingsverdi må jeg si det har! ;)

Det er et poeng! :-)

Skrevet

Du er så dum at det støver.

Og dèt, min venn, er en personkarakteristikk, og ikke en kommentar til hva du måtte mene og ytre.

he-he.....og det må du bare mene:-)

Det er ofte slik at de som føler at kritikken treffer dem, også føler behov for å komme med den type motsvar:-)

Skrevet

Anbefaler du boka?

Vel, den koster 298 kr og det er nok andre bøker man heller bør bruke de pengene på.

Jeg kjøpte den av ren nysgjerrighet, men alt det teite har jo allerede kommet frem i avisene.Ville bare si at resten av boka var ok. God beskrivelse av Frp`s historie.

Skrevet

he-he.....og det må du bare mene:-)

Det er ofte slik at de som føler at kritikken treffer dem, også føler behov for å komme med den type motsvar:-)

Det har du selvfølgelig rett i:-) Og noen ganger er det ikke sånn.

Skrevet

Det har du selvfølgelig rett i:-) Og noen ganger er det ikke sånn.

:-)

Uenige skal man kunne være, men uten å bli grinete av den grunn.

Eli syntes jo for øvrig at SV'ere var de hyggligste politikere.

Skrevet

Uenige skal man kunne være, men uten å bli grinete av den grunn.

Eli syntes jo for øvrig at SV'ere var de hyggligste politikere.

Jeg er så grinete jeg vil;-)

Og Eli hadde rett på det punktet:-)

Skrevet

Jeg er så grinete jeg vil;-)

Og Eli hadde rett på det punktet:-)

Skrevet

Hvorfor er det et artig poeng at det er flere akademikere i FRP enn SV?

Jeg ser ikke noe artig eller morsomt ved det.

Det er "artig" fordi enkelte tusseladder forsøker desperat å skape et inntrykk at den tenkende del av befolkningen har funnet det tjenelig å samles i SV.

Det kunne ikke vært mer feil selvsagt. Har man noensinne påtruffet en sv'er som har annet å by på enn tillært svada og fraser tatt fra pk-pressen..godt egnet til oppgulp i egnede salonger?

Selvsagt ikke. Derfor "artig".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...